• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

آمادگی هلال احمر برای مراسم صعود به «بازی‌دراز»

  • کد خبر : 37743
  • 19 اردیبهشت 1403 - 12:37
آمادگی هلال احمر برای مراسم صعود به «بازی‌دراز»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۶۰۰ نیروی هلال احمر برای برگزاری مراسم صعود همگانی به ارتفاعات بازی دراز خبر داد و گفت: ظرفیت اسکان برای ۳۵ هزار نفر فراهم شده است. به گزارش میلکان، محمد باقر محمدی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود جمع کثیری از هموطنان […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش ۶۰۰ نیروی هلال احمر برای برگزاری مراسم صعود همگانی به ارتفاعات بازی دراز خبر داد و گفت: ظرفیت اسکان برای ۳۵ هزار نفر فراهم شده است.

به گزارش میلکان، محمد باقر محمدی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود جمع کثیری از هموطنان به ارتفاعات این منطقه در روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت)، گفت: آماده‌باش نیروهای هلال احمر کرمانشاه از روز گذشته (۱۸ اردیبهشت) آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

وی از آماده‌باش ۱۵۰ تیم چهار نفره هلال احمر با بیش از ۶۰۰ نفر نیرو یاد کرد و افزود: در کنار آمادگی ۲۳ پایگاه هلال احمر، هشت ایستگاه نیز برای ارائه خدمات به افرادی که قصد صعود به ارتفاعات بازی دراز را دارند در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی برای ارائه خدمات به افرادی که قصد صعود به ارتفاعات بازی دراز را دارند از ورودی استان در شهرستان کنگاور آغاز شده و تا انتهای مسیر صعود در سرپل‌ذهاب ادامه دارد.

وی یکی از وظایف هلال احمر برای این رویداد را اسکان افرادی که از مسیرهای دورتر می‌آیند اعلام و تاکید کرد: در مجموع ظرفیت اسکان برای حدود ۳۵ هزار نفر فراهم شده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته شش هزار نفر از افرادی که زودتر از موعد آمده بودند را اسکان دادیم، یادآور شد: از ظرفیت بخش‌های مختلف که امکانات اقامتی در اختیار دارند، برای اسکان استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: هلال احمر در کنار اسکان هموطنان، در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، امداد و نجات جاده‌ای، توزیع بروشورهای آموزشی و … نیز فعالیت خواهد داشت.

آیین صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که هر ساله همزمان با سالروز این عملیات برگزار می‌شود، امسال به دلیل شرایط جوی به تاخیر افتاد و پنجشنبه این هفته (۲۰ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

برآورد می‌شود قریب ۴۰ هزار نفر از مردم سراسر کشور در برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز شرکت کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.