• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

آماده‌باش ۸۵ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی برای تأمین برق انتخابات در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 37104
  • 12 اسفند 1402 - 10:13
آماده‌باش ۸۵ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی برای تأمین برق انتخابات در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از یک هفته قبل از شروع انتخابات گروه های عملیاتی این شرکت در استان کرمانشاه در حالت آماده باش جهت تامین پایدار برق بودند و در روز انتخابات ۳۵۰ نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب ۸۵ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی با ۱۱۰ دستگاه خودرو سبک و […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از یک هفته قبل از شروع انتخابات گروه های عملیاتی این شرکت در استان کرمانشاه در حالت آماده باش جهت تامین پایدار برق بودند و در روز انتخابات ۳۵۰ نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب ۸۵ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی با ۱۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین مسئولیت تأمین برق مطمئن و پایدار را برعهده گرفتند.

به گزارش میلکان، مهندس محمد مرادی با اشاره به اقدامات انجام شده و آمادگی این شرکت برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در این راستا در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه کمیته‌ای با عنوان کمیته انتخابات به منظور تأمین برق مطمئن برای شعب اخذ رأی تشکیل و تاکنون ۸ جلسه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مانورهای لازم و آماده بکاری ژنراتورهای برق اضطراری مراکز حساس مرتبط بازمان انتخابات نیز طی ماه گذشته انجام شده گفت: انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین ژنراتور برق اضطراری برای مراکز شهرها و بخش های تابعه در سطح استان کرمانشاه و تامین چند ژنراتور سیار نیز از دیگر اقدامات بوده است.

مهندس مرادی عنوان کرد: از اوایل بهمن ماه گروههای عملیاتی و اجرایی شرکت پایش کامل روشنایی معابر و اصلاح و بهسازی روشنایی مراکز شعب أخذ رای و اطراف محل شعب با تعویض تعداد ۴۵۰۰ شعله لامپ و اصلاح چراغ ، احداث و اصلاح ۵۵ کیلومتر شبکه روشنایی را در دستور کار قرار داد و همچنین در چند روز منتهی به روز انتخابات بازدید از شبکه‌های توزیع برق شامل خطوط و پست‌های تغذیه کننده و لوازم اندازه‌گیری از مراکز ۱۹ گانه و شعب اخذ رأی صورت گرفت و تعمیرات و ایمن سازی مورد نیاز انجام شد.

وی با اشاره به سرویس روشنایی معابر منتهی به شعب اخذ رأی و مناطق حساس افزود: همچنین تمام واحدهای اجرایی سناریوی تأمین برق مطمئن در شهرستان‌های مربوطه را تهیه کرده و نیروها در آماده‌باش کامل به سر بردند.

مهندس مرادی تصریح کرد: در روز انتخابات نیز ۳۵۰ نفر نیروی اجرایی و پیمانکاری در قالب ۸۵ اکیپ عملیاتی با ۱۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین مسئولیت تأمین برق مطمئن و پایدار را برعهده گرفتند.

وی یادآور شد: پیمانکاران خط گرم نیز برای رفع مشکلات احتمالی بدون اعمال خاموشی در روز انتخابات آمادگی کامل داشتند تا در صورت پیش آمدن مشکل احتمالی سریع نسبت به رفع آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37104
  • نویسنده : عبداله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه
  • 84 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.