• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
3

آغاز مرحله دوم رزمایش ملی مساوات و همدلی همزمان با عید سعید قربان

  • کد خبر : 12127
  • 01 مرداد 1399 - 6:31
آغاز مرحله دوم رزمایش ملی مساوات و همدلی همزمان با عید سعید قربان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ملی مساوات و همدلی، گفت: این رزمایش همزمان با عید سعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش بزرگ “مساوات […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ملی مساوات و همدلی، گفت: این رزمایش همزمان با عید سعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله نخست رزمایش بزرگ “مساوات وهمدلی برای ایران همدل” با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شد، گفت: در مرحله نخست این رزمایش ۵۰ آشپزخانه مهدوی در استان برای طبخ غذای گرم با مشارکت خیران نیک اندیش دایر شده است.

رخصی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم براساس پروتکل های بهداشتی در این آشپزخانه های مهدوی طبخ شده ، عنوان کرد: تمامی این غذاها از محل کمک های مردمی تامین شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۷۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی از محل کمک های مردمی تامین و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

محسن رخصی بیان کرد: خیران در مرحله نخست رزمایش همدلی بیش از ۱۷ میلیارد تومان به منظور طبخ غذای گرم و تامین سبدهای حمایتی برای خانوارهای مددجو و نیازمند در استان اهدا کرده اند.

رخصی تصریح کرد: همچنین در ماه مبارک رمضان با پیوستن هزار و ۵۰۰ حامی جدید به رزمایش همدلی؛ پدران معنوی جدیدی برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی جذب شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش مساوات و همدلی نیز به زودی آغاز می شود، گفت: این رزمایش همزمان با عید سعید قربان آغاز و تا عید سعید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

محسن رخصی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم خیر و نیک اندیش استان  در مرحله نخست رزمایش همدلی، ابراز امیدواری کرد: نیکوکاران برای دستگیری و همدلی با نیازمندان در وضعیت کنونی جامعه به مرحله دوم رزمایش بزرگ مساوات و همدلی بپیوندند.

رخصی با بیان اینکه این نهاد بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندی خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، تاکید کرد: تمامی کمک های خیران نیک اندیش در اسرع وقت به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.