• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستادمدیریت کرونای استان تاکید کرد:

آغاز محدودیت های رفت و آمد از امروز / همه دستگاهها یاری گر نیروی انتظامی باشند  

  • کد خبر : 14405
  • 14 آبان 1399 - 6:01
آغاز محدودیت های رفت و آمد از امروز / همه دستگاهها یاری گر نیروی انتظامی باشند   

رئیس کمیته امنیتی-انتظامی ستاد مدیریت کرونا استان با اعلام آغاز طرح محدودیت های رفت و آمد در استان گفت: لازم است که تمامی دستگاهها در اجرای این طرح یاری گر نیروی انتظامی باشند. به گزارش میلکان آنلاین کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال صبح امروز در کمیته امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری اظهار […]

رئیس کمیته امنیتی-انتظامی ستاد مدیریت کرونا استان با اعلام آغاز طرح محدودیت های رفت و آمد در استان گفت: لازم است که تمامی دستگاهها در اجرای این طرح یاری گر نیروی انتظامی باشند.

به گزارش میلکان آنلاین کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال صبح امروز در کمیته امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری اظهار کرد: محدودیت های رفت و آمد ۲۵ استان از ۱۲آبان ساعت ۱۲ ظهر آغاز میشود و توقع میرود شهرستانها نیز اهتمام لازم را در عملیاتی شدن این طرح داشته باشند.

وی افزود: با اجرای این طرح از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان در مبادی ورودی ممانعت به عمل می آید همچنین خودروهای با پلاک بومی نیز اجازه خروج از استان را نخواهند داشت و در صورت تخلف با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی روبرو خواهند شد.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: لازم است دستگاههای مربوطه در این طرح کمک و همراهی داشته باشند چرا که شرایط استان بحرانی است و توقع میرود که دستگاهها نیروی انتظامی را یاری دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.