• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
وزیر کشور خبر داد:

آغاز غربالگری عمومی از فردا در کرمانشاه

  • کد خبر : 14618
  • 20 آبان 1399 - 8:29
آغاز غربالگری عمومی از فردا در کرمانشاه

  وزیر کشور با اشاره به آغاز طرح غربالگری عمومی از  ۲۰ آبان در استان کرمانشاه گفت: موضوع غربالگری عمومی که ظرف دو هفته گذشته به کمک وزارت بهداشت و بسیج تصمیم گیری های لازم برای آن انجام شده بود،  اجرایی خواهد شد و در این طرح محلات تقسیم بندی شده اند. به گزارش میلکان […]

 

وزیر کشور با اشاره به آغاز طرح غربالگری عمومی از  ۲۰ آبان در استان کرمانشاه گفت: موضوع غربالگری عمومی که ظرف دو هفته گذشته به کمک وزارت بهداشت و بسیج تصمیم گیری های لازم برای آن انجام شده بود،  اجرایی خواهد شد و در این طرح محلات تقسیم بندی شده اند.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ رحمانی فضلی افزود: دستگاه هایی همچون بسیج، شهرداری ها، هلال احمر، مساجد، فرمانداری ها و مردم محلات در موضوع غربالگری عمومی مشارکت خواهند داشت و این طرح از ۲۰ آبان در اولین استان یعنی کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شده با اجرای این غربالگری میزان مبتلایان کاهش پیدا کند و همچنین میزان ورودی بیمارستان ها را کاهش دهیم. بی تردید تحقق این دو هدف مهم مستلزم اجرای غربالگری عمومی است. می توانیم این موضوع را در زمانبندی که وزارت بهداشت تعیین کرده انجام دهیم و امیدواریم همه مردم در آن همکاری داشته باشند. ضمن آنکه از همکاری های شهروندان تا به امروز نیز قدردانی می کنیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اینکه ظرف دو هفته گذشته میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ۴۶ درصد رسیده بود، گفت: در گزارشی که در جلسه امروز قرارگاه ارائه شد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است. از فردا شهرهای جدیدی که باید محدودیت ها در آنها اعمال شود قطعا اقدامات لازم را انجام خواهند داد و از ساعت ۱۸ به بعد بجز مشاغلی که در سطح یک قرار گرفته اند این محدودیت ها برای آنها اعمال خواهد شد.

رحمانی فضلی در خصوص ممنوعیت تردد خودروهای شخصی بعد از ساعت ۲۱ نیز گفت: این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابعاد مختلف آن بررسی شد و در نهایت به ستاد ملی ارائه شد که هر تصمیمی آنها بگیرند اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های نظامی و انتظامی با ما همراهی خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم با این مشارکت بر موضوع کرونا ویروس غلبه کنیم. بی تردید شرایط موجود برای هیچ کس خوشایند نیست و باید تلاش کنیم با بهره گیری از تجربیات جهانی، ملی و همه دانش خود برای مقابله با این ویروس پای کار بیاییم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.