• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
3
با مشارکت مدیران و پرسنل دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه؛

۸۰۰ بسته معیشتی برای خانوارهای کم برخوردار استان تامین شد

  • کد خبر : 19623
  • 25 اردیبهشت 1400 - 4:20

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان ۸۰۰ بسته معیشتی با مشارکت مدیران و پرسنل سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه برای خانوارهای کم برخوردار تامین شد. به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین توزیع ۸۰۰ بسته […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان ۸۰۰ بسته معیشتی با مشارکت مدیران و پرسنل سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه برای خانوارهای کم برخوردار تامین شد.
به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در محل استانداری کرمانشاه همزمان با بیست و نهمین روز از ماه مبارک رمضان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پویش ایران همدل-اطعام مهدوی با هدف تامین معیشت و حمایت از خانوارهای کم برخوردار با مشارکت خیران نیک اندیش به اجرا درآمده است.
رخصی افزود: مدیران و پرسنل سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان نیز با مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به این پویش پیوسته اند.
وی یادآور شد: ۴۰ میلیون تومان از مجموع این کمک ها از سوی مدیران و امدادگران کمیته امداد اهدا شده است.
رخصی با یادآوری اینکه با مجموع کمک های مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه به پویش ایران همدل-اطعام مهدوی ۸۰۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و تامین شده، بیان کرد: این بسته ها طی آیین امروز در میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن قدردانی از مشارکت استاندار کرمانشاه، مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی و مردم خیر ونیکوکار استان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای کم برخوردار در استان تامین و حدود ۱۸۹ هزار پرس غذای گرم نیز برای این خانوارها در آشپزخانه های مهدوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.