• امروز : چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
3
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

کارگاه آموزشی تربیت کنشگران سواد رسانه‌ای و تحلیل گروه بی تی اس برگزار شد

  • کد خبر : 39142
  • 27 خرداد 1403 - 12:14
کارگاه آموزشی تربیت کنشگران سواد رسانه‌ای و تحلیل گروه بی تی اس برگزار شد

ترکمانه اظهار داشت : کارگاه آموزشی تربیت کنشگران سواد رسانه ای در روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۳ در تالار شهید بهشتی  با حضور رئیس پلیس فتا سرهنگ علی کسانی و رئیس حراست اداره کل برگزار گردید که مخاطبین این کارگاه مدرسین آموزش خانواده، مربیان پرورشی، مشاوران، دبیران درس سواد رسانه ، همکار فرهنگی بودند. ترکمانه افزود: […]

ترکمانه اظهار داشت : کارگاه آموزشی تربیت کنشگران سواد رسانه ای در روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۳/۱۴۰۳ در تالار شهید بهشتی  با حضور رئیس پلیس فتا سرهنگ علی کسانی و رئیس حراست اداره کل برگزار گردید که مخاطبین این کارگاه مدرسین آموزش خانواده، مربیان پرورشی، مشاوران، دبیران درس سواد رسانه ، همکار فرهنگی بودند.

ترکمانه افزود: سواد رسانه ای نوعی تکنیک عملی و مهارت بسیار ویژه است که در عصر حاضر یکی از مهمترین آموزش‌ها در جهان تلقی می‌شود. سواد رسانه ای به فرد این توانایی را می‌دهد که تحلیل مناسبی از مطالب منتشر شده در انواع شبکه ‌های رسانه ای را داشته باشد.

وی گفت: توانایی نتیجه گیری در مورد روابط علّی و معلولی، میان گزارش‌ های رسانه‌ ها و واکنش عمومی توانایی تشخیص تأثیر تحریف، کلیشه سازی، تبلیغات و خشونت در رسانه ‌های دیداری؛توانایی تشخیص تفسیر و بوجود آوردن تصویرهای بصری؛ توانایی مصرف انتقادی و نه منفعلانه از رسانه‌ها از توانایی های مرتبط با سواد رسانه ای می باشد که انتظار می رود مخاطبین این کارگاه به عنوان سفیران و کنشگران سواد رسانه ای در سطح مدارس آگاهی و اطلاعات لازم را در این خصوص به دانش آموزان و اولیا انتقال دهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=39142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.