• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

پیشرفت ۱۵ درصدی ساخت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در بیمارستان شهدای کرمانشاه

  • کد خبر : 27229
  • 08 تیر 1401 - 11:38

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به روند اجرایی طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه گفت: این طرح که کلنگ احداث آن پاییز سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مساحت سه هزار و دویست متر به زمین زده شد هم اکنون ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در مدت […]

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به روند اجرایی طرح توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه گفت: این طرح که کلنگ احداث آن پاییز سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مساحت سه هزار و دویست متر به زمین زده شد هم اکنون ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در مدت ۲ سال به بهره برداری برسد.

به گزارش میلکان،دکتر میثم حجتی پور افزود: با افتتاح این طرح، اورژانس بیمارستان شهدا به بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور تبدیل می شود و خدماتی مانند تجهیز این بیمارستان به دستگاه ام ، آر، ای هم به خدمات کنونی اضافه می شود.
وی ساخت ال، دی، آر ( زایشگاه مدرن و مطابق با استاندارد روز دنیا )، توسعه و نوسازی ۱۲ تخت بخش ان، آی، سی، یو ( بخش مراقبت های ویژه اطفال )،  بهره برداری از درمانگاه اسکرین قلب، ساخت انبار دارویی بیمارستان حضرت معصومه (س) و همچنین تجهیز و نوسازی واحد رادیولوژی و نوسازی و بهسازی آشپزخانه بیمارستانهای شهدا و حضرت معصومه (س) را بخشی از طرحهای افتتاح شده مدیریت درمان تامین اجتماعی اعلام کرد.
دکتر حجتی پور افزود: با توجه به اینکه یک سوم موالید استان در بیمارستان حضرت معصومه (س) انجام می شود خاطرنشان کرد: درمانگاه تخصصی این بیمارستان نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر شهرستانهای اسلام آبادغرب و بخش بیستون، درمانگاههای شهرستانهای پاوه، جوانرود و سنقروکلیایی هم راه اندازی شده اند و بزودی درمانگاه اسلام آبادغرب ۲ شیفته می شود.
دکتر حجتی پور افزود: در شهرستان هرسین سه هزار متر، در شهرستان کنگاور ۲ هزار و پانصد مترو در بخش بیستون ۶ هزار و هفتصد متر زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی، تامین و مجوز درمانگاه استیجاری سرپل ذهاب هم گرفته شده است.
وی با اشاره به رضایتمندی مردم از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت: افزایش رضایت مردم و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مراجعه کنندگان اولویت ماست و برای افزایش هرچه بیشتر انگیزه کارکنان در ارایه خدمات به بیماران، ماهانه کارکنان خوش برخورد اورژانس بیمارستانهای شهدا و حضرت معصومه (س) از سوی مردم معرفی و مورد تشویق مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قرار می گیرند و تلاش می کنیم این سیستم نظرسنجی در بخش های دیگر مراکز درمانی اجرا شود.
دکتر حجتی پور گفت: در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰ مدیریت در مان تامین اجتماعی استان کرمانشاه بعنوان مدیریت برتر درمان تامین اجتماعی کشور معرفی شد و همچنین این مدیریت در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را در شاخص های اختصاصی در بین دستگاههای استان، از آن خود کرد و البته اعتقاد داریم که باید بیش از این به مردم شایسته، خدمات ارایه داد.
وی یادآور شد: یکی از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، رفع مشکل کمبود پزشک متخصص است و سعی می کنیم با استفاده از طرح نیروی انسانی، این مشکل مرتفع شود و امیدواریم مسئولان مربوطه هم در این زمینه تعامل مناسبی بعمل آورند.
وی همچنین از تلاش و مجاهدت کادر درمان بویژه در زمان شیوع بیماری کرونا تجلیل کرد و گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم، همه توان خود را برای مداوای این بیماران بسیج کرده ودر این زمینه از ابتدای شروع کرونا تا اول بهمن سال گذشته بیش از سه هزار و ششصد بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س) بستری شدند و ۹۰ درصد آنها هم بهبود یافتند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت: در مدت یاد شده بیش از ۳۱ هزار سی تی اسکن، ریه از افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدا انجام شد که ۱۳ هزار مورد آن مثبت بود و ۱۸ میلیارد تومان از سوی این مدیریت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا هزینه شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.