• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
شهردار کرمانشاه:

 ورزش عاملی برای توسعه جوامع است/ کسب مدال در عرصه جهانی اعتبار ملی است

  • کد خبر : 25756
  • 04 خرداد 1401 - 15:15
 ورزش عاملی برای توسعه جوامع است/ کسب مدال در عرصه جهانی اعتبار ملی است

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ورزش عامل توسعه است گفت: کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی و حیثیت کشور است. به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق هشت گانه شهرداری و مدیران ستادی برگزار شد با […]

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ورزش عامل توسعه است گفت: کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی و حیثیت کشور است.

به گزارش میلکان، دکتر نادر نوروزی در مراسم تقدیر از مدال آوران المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل که با حضور معاونین شهردار، مدیران مناطق هشت گانه شهرداری و مدیران ستادی برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در بین ورزشکاران اظهار داشت: مقرر بود وزیر محترم ورزش و جوانان نیز امروز حضور داشته باشند و برنامه ریزی های آن انجام شده بود که بدلیل مشغله کاری ایشان محقق نشد.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های توسعه مسئله ورزش است افزود: در گذشته می‌گفتند ورزش به سلامتی تن کمک می‌کند و تعاریف مختلفی برای آن وجود داشت اما هرچه زمان گذشت اهمیت آن بیشتر شد.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ورزش توسعه جامعه است تصریح کرد: مدال آوردن یک ورزشکار امری ساده نیست چراکه برای کسب آن برنامه ریزی مفصلی انجام شده و یک کار تیمی است.

نوروزی با بیان اینکه رشد ورزش در جامعه نیازمند برنامه ریزی است گفت: جامعه ای می‌تواند در ورزش موفق باشد که ساختاری قوی داشته باشد.

وی توسعه ورزش را نیازمند کسب علم، ساختار، بودجه و… دانست و با بیان اینکه ورزش باید شاخص توسعه را نیز داشته باشد تاکید کرد: کسب مدال ها توسط قهرمان به معنای توسعه یافتگی است.

شهردار کرمانشاه، کسب مدال جهانی را حیثیت ملی یک کشور دانست و با بیان اینکه رقابت در دنیا و در تمامی زمینه ها وجود دارد خاطرنشان کرد: یکی از این رقابت ها عرصه ورزش است.

نوروزی با بیان اینکه کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی در پی خواهد داشت گفت: خیلی از جوامع ما را به نام همین قهرمانان می‌شناسند.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه داخلی نیز ورزشکاران الگوی جامعه هستند بیان کرد: وجود این ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش باعث شور و شوق در جامعه می‌شود.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اهمیت ورزش قهرمانی بسیار مهم است افزود: هیأت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه با برنامه ریزی، زحمت کشیدند، تلاش کردند و امروز نیز نتیجه گرفتند که جای تقدیر دارد.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان شهردار کرمانشاه و به نمایندگی از جامعه شهر از این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و بی‌شک مردم کرمانشاه نیز خرسندند که می‌توانیم قهرمان در سطح جهان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25756
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه
  • 235 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.