• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
4
مدیر عامل شرکت گفت: 

منابع آب سالجاری نامناسبت است

  • کد خبر : 19508
  • 19 اردیبهشت 1400 - 6:56

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت توسط شهلائی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و با حضور اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران، و جمعی از کارشناسان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه  برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛مجید ، شهلائی مدیر عامل  گفت :جایگاه شرکت باید در مسیر واقعی و […]

اولین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت توسط شهلائی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و با حضور اعضاء هیئت مدیره، معاونین، مدیران، و جمعی از کارشناسان در محل سالن جلسات شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه  برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛مجید ، شهلائی مدیر عامل  گفت :جایگاه شرکت باید در مسیر واقعی و اصلی خود قرار گیرد و شایسته است در همه شاخص های ارزیابی چه در سطح استانی و چه در سطح کشوری همواره در رتبه برتر باشیم.

شهلایی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: آب محور توسعه و زیر ساخت رشد کشور است و ما بعنوان متولیان آب باید ضمن اقدام در راستای اجرائی شدن فرمایش رهبر انقلاب نسبت به رشد و تعالی کشور نیز اقدام نمائیم و قطعا با همدلی، کار و تلاش مضاعف و به لطف پروردگار موفق خواهیم بود، ایشان تقدم ضوابط و قوانین را بر همه شئون کاری امری اجتناب ناپذیر است.

بدلیل کاهش نارش باران  و  کاهش رواناب ها شرایط سختی را پیش رو داریم .اما با   با مشارکت سایر دستگاههای مرتبط ،  برنامه ریزی و برگزاری جلسات تخصصی از این شرایط بحرانی عبور  خواهیم کرد.

شهلایی افزود: طرح ملی سازگاری با کم آبی را یک طرح بزرگ است.این طرح را از متن به میدان عمل تبدیل نمائیم چرا که مسیر توسعه استان و راه نجات و برون رفت ما از شرایط نامناسب آبی استان است. و با این طرح  می تونیم از این شرایط بهتر عبور کنیم .

وی با اشاره به اینکه همه مدیران و معاونین موظفند ضمن اشرافیت بر کار و مسائل مرتبط در حوزه عملکردی خود این تجربیات و اطلاعات را به سایر نیروهای تحت امر انتقال دهند افزود: باید در مسیر توسعه نیروی انسانی شرکت به لحاظ کیفی قرار گرفته و سعی نمائیم از این پتانسیل به نحو درستی بهره مند شویم، شهلایی همکاران خود را در همه سطوح اداری افرادی ساعی، متعهد و مسئولیت شناس توصیف و افزود باید این احساس تعهد بیش از گذشته تقویت شود .

شهلائی در ادامه گفت: باید در درون سازمان ارتباط فکری و مشارکت گروهی را نهادینه نمائیم و سپس این موضوع ( مشارکت و همکاری ) را در رفتارهای برون سازمانی محقق نموده و با مشارکت سایر دستگاههای اجرائی اهداف رشد و توسعه استان را که خواست وزارت نیرو میباشد جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان گفت:ضمن رعایت حقوق دولت در مسیر رشد وتعالی کشور وفق برنامه های وزارت نیرو گام برداریم، ایشان اخلاق مداری مراقبت از هوای نفسانی، قانونگرائی، تعامل سازنده  را از جمله توصیه های خود در کار دانست.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.