• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

شرکت« انرژی معدن نصر» واحد نمونه معدن استان کرمانشاه شد

  • کد خبر : 28755
  • 12 مرداد 1401 - 20:20
شرکت« انرژی معدن نصر» واحد نمونه معدن  استان کرمانشاه شد

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن از مدیرعامل شرکت «انرژی معدن نصر» به عنوان واحد نمونه معدن روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت و معدن و […]

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن از مدیرعامل شرکت «انرژی معدن نصر» به عنوان واحد نمونه معدن روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت و معدن و اقتصاد استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل ‌آمد.
شرکت انرژی معدن نصر در سال ۱۳۹۵ به منظور حضور فعال شرکت‌های گروه نصر «معین پارسایان» در حوزه معدن، صنایع معدنی و انرژی تأسیس گردید. سهامداران این شرکت بیش از چهل هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی هستند. در حال حاضرعمده فعالیت این شرکت در حوزه تولید سنگ‌های تزئینی ساختمانی در معدن مرمریت دولومیتی پاسارگاد واقع در روستای شوهان علیا، شهرستان اسلام آباد‌غرب است.
این واحد تولیدی به رغم نوپا و جوان بودن توانسته است با کسب رتبه در مولفه‌هایی چون: افزایش ظرفیت تولید، حفظ، افزایش و اکرام نیروی انسانی در شرایط همه گیری ویروس منحوس کرونا، دریافت استانداردهای بین المللی: ایزو ۹۰۰۱، ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو ۴۵۰۰۱ به عنوان واحد نمونه معدنی در بین واحدهای معدنی استان کرمانشاه معرفی شود.
مدیرعامل شرکت انرژی معدن نصر ضمن تشکر از تمامی همکاران و همچنین مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان نظام مهندسی استان برای کسب این موفقیت اظهار داشت: این شرکت تاکنون توفیق ایجاد اشتغال برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم را داشته است.
دکتر نصرالهی با بیان اینکه شرکت انرژی معدن نصر در راستای توسعه متوازن منطقه، سیاست بومی گزینی را در پیش گرفته است، بیان‌داشت: تلاش شده است عمده همکاران کلیدی به ویژه در سمت‌های مدیریتی و سرپرستی از اهالی بومی استان به همکاری دعوت شوند و در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد از مدیران شرکت از اهالی بومی استان هستند.
وی تصریح کرد: با تأکید بر ظرفیت بالای نیروی انسانی کارآمد و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در معدن «لایم استون پاسارگاد»، ظرفیت تولیدی معدن طی دو سال اخیر بیش از ۸ برابر شده و به ۱۲۰هزارتن در سال رسیده است.
دکتر نصرالهی اذعان داشت: به منظور توسعه فعالیت‌های شرکت در زمینه تولید سنگ‌های تزئینی ساختمانی سرمایه‌گذاری‌های لازم جهت افزایش ۵۰ درصدی جبهه‌های کاری انجام شده است و انشاالله در ابتدای سال آینده تمامی این جبهه‌های کاری به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرعامل شرکت انرژی معدن نصر بیان‌داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی همچون تحریم، تورم و بی ثباتی اقتصادی، امید است که مسئولان دلسوز استان حمایتهای خود را بیش از پیش از صنایع و معادن استان ادامه دهند و در این راستا از پتانسیلهای فرهیختگان و نخبگان جوان استان استفاده نمایند.
وی تأکید کرد: متأسفانه حقوق دولتی بابت برداشت از مواد اولیه معدن طی یکسال اخیر بیش از ۳ برابر افزایش یافته است که بسیاری از برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای صنایع معدنی را تحت الشعاع قرارداده و با سختی مواجه نموده است.
دکتر نصرالهی با تأکید بر ضرورت توجه به تولید، رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی اظهار داشت: حال که کشور در تنگنای تحریم‌های بین المللی قرار دارد، امیدواریم دولت‌مردان با اخذ سیاست‌های حمایتی، مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌های خود از چالش‌های پیش روی تولید بکاهند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.