مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: همت استاندار کرمانشاه و سایر مدیران مربوطه موجب شده تا مردم کرمانشاه با این سامانه احساس غریبه بودن نکنند.
به گزارش میلکان آنلاین، حجت الاسلام و المسلمين عبدالله عزیزی در همایش آموزش و اجرای پایلوت سامانه ۱۱۱ (سامد نوین) که با حضور کارشناسان این سامانه و سایر مدیران اجرایی در سالن شهدای دولت استانداري کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: این سامانه وسیلهای ارتباطی بین مردم و مسؤولان است که با هدف خدمت به مردم و بهبود پاسخگویی طراحی شده است.
وی به توجه ویژه استاندار کرمانشاه به سامانه سامد اشاره کرد و افزود: هر روز و یا یک روز در میان شاهد حضور یکی از مدیران استان در مرکز پاسخگویی سامد حاضر هستیم که گویای سهولت در برقراری ارتباط مردم با مسؤولان است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه ادامه داد: براساس گفته کارشناسان، در استان کرمانشاه در ۶ ماه دوم سال گذشته به اندازه کل کشور، مدیران اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی در این سامانه دعوت شدهاند.
وی از تبلیغ به عنوان مهمترین اقدام برای معرفی این سامانه یاد کرد و گفت: تلاش کردهایم که این سامانه تنها الکترونیک نباشد و یا اینطور نباشد که تنها یک روز در هفته به ملاقات عمومی اختصاص یابد.
حجت الاسلام و المسلمين عزیزی با بیان اینکه شیوه حکومت داری جمهوری اسلامی با دنیا متفاوت است، اظهار داشت: این شیوه بر مردم محوری و ولایت فقیه بنا شده است.
وی با اشاره به تأکیدات و فرمایشات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بر خدمتگزاری به مردم، اظهار داشت: هر ادارهای که مردم در آن احساس حقارت کنند، اداره جمهوری اسلامی نخواهد بود و امام راحل بارها تاکید کردهاند که بهتر است ایشان را خدمتگزار به مردم بخوانند تا رهبر این انقلاب.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه افزود: باید تلاش کنیم که به عنوان نمایندگان نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی مطالبات و نامههای مردم به ویژه در باره سفر اخیر ریاست جمهوری به استان باشیم تا کرامت و عزت ملت حفظ شود.
در ادامه این جلسه کارشناسان توسعه سامد از نهاد ریاست جمهوری به بیان جزییات بیشتری از سامانه نوین سامد یا همان تلفن ۱۱۱ پرداختند که در این سامانه نوین بسیاری از خدمات و زیرساختها ارتقا پیدا کرده است.