سامانه حوادث و اتفاقات (۱۲۱) محوری راه اندازی شد شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در راستای اعتلای اهداف تعیین شده در حوزه خدمات رسانی به مشترکان و رفع خاموشی در اسرع وقت، اقدام به راه اندازي مراکز پاسخگويي ۱۲۱ در کليه شهرستان ها و با محوريت شهرستان هاي کرمانشاه، اسلام آباد غرب، روانسر و صحنه نموده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، مهندس مرآتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل اين شرکت بيان کرد: از اين پس مشترکان از هر نقطه از استان مي توانند با شماره گيري شماره ۱۲۱ قطعي برق و حوادث مربوط به آن را گزارش نمايند تا از خدمات شرکت توزيع نيروي برق استان کرمانشاه بهره مند گردند.
مهندس امیدعلی مرآتی تشریح کرد: با این اقدام علاوه بر خدمات پاسخگویی ۲۴ ساعته سیستم ۱۲۱ در کل استان، ثبت و ضبط و به تبع آن پیگيري و کنترل خاموشي ها به صورت مستمر انجام مي پذيرد و اميد واريم با اين اقدام مهم رضايتمندي هر چه بيشتر مشترکان حادث گردد.
وی ادامه داد: مشترکان همچنین از ۴ طریق مختلف ازجمله تماس تلفنی با سامانه ۱۲۱، پیامک شماره پرونده قبض برق به سرشماره۱۰۰۰۱۲۱۱۲۱، استفاده از نرم افزار اندرویدی و بخش خدمات الکترونیک سایت شرکت توزيع برق کرمانشاه، مي توانند حوادث و اتفاقات مربوط به برق را پيگيري و گزارش نمايند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه درپایان تصریح کرد: مشترکان می توانند با دیدن موضوعاتی مانند سرقت شبکه، انشعاب هاي غيرمجاز و افراد مشکوکي که در حريم شبکه هاي برق هستند با مركز ۱۲۱ تماس بگيرند و اطلاع رساني كنند، چراكه رسيدن به موقع اكيپ حوادث و اتفاقات در محل، از خاموشي گسترده منطقه جلوگيري خواهد كرد.