• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه دیدار کرد

  • کد خبر : 37934
  • 24 اردیبهشت 1403 - 12:55
رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه دیدار کرد

به گزارش میلکان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در شهرداری کرمانشاه با دکتر نوروزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار شهردار کرمانشاه گفت: برای غرب کشور افتخاری است که رئیس یکی از فدراسیون های مهم کشور از فرزندان این خطه می باشد و آقای میراسماعیلی بطور حتم افتخاری برای همه مردم غرب […]

به گزارش میلکان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در شهرداری کرمانشاه با دکتر نوروزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شهردار کرمانشاه گفت: برای غرب کشور افتخاری است که رئیس یکی از فدراسیون های مهم کشور از فرزندان این خطه می باشد و آقای میراسماعیلی بطور حتم افتخاری برای همه مردم غرب کشور و حتی تمام ایران محسوب می گردد.

دکتر نوروزی ادامه داد: حضور یک فرد کاملا ورزشی که خاک ورزش خورده و سالها عمر خود را در راه ورزش گذاشته  و در رأس این فدراسیون  قرار گرفته است قطعاً به پیشرفت و توسعه جودو کمک خواهد کرد هر چند ناملایمات و کم لطفی هایی در عرصه بین‌المللی در حق جودو ایران شد اما مطمئن هستم با مدیریت خوب آقای میراسماعیلی جودو کشورمان دوباره در سطح جهان مطرح خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: اینکه فدراسیون جودو ایران بخاطر مسابقه ندادن ورزشکاران آن با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی محروم شده برای همه ایرانیان افتخار است.

رئیس فدراسیون جودو هم در این دیدار گفت: من از حضور در کرمانشاه خوشحال هستم و از اینکه می بینم یک فرد دلسوز و ورزش دوست سکان هدایت شهر را بر عهده دارد هم خوشحالم چرا که مدیران ورزشی به پیشرفت ورزش می توانند کمک کنند.

میراسماعیلی افزود: نگاه فدراسیون جودو به کرمانشاه ویژه است و من خودم به شخصه دوست دارم شرایطی در استان کرمانشاه بوجود آید که جودو کرمانشاه پیشرفت کند، چرا که کرمانشاه جوانان و استعدادهای خوبی دارد اما مشکلات و کمبودها مانع کشف آنها شده است از شهردار هم میخواهیم به جودو کرمانشاه نگاه ویژه داشته باشند .

وی ادامه داد: رای علیه جودو کشورمان ظالمانه بود چرا که ما از آرمانهای انقلاب و نظام دفاع کردیم و به آن هم افتخار می کنیم.

میراسماعیلی در پایان گفت: چند سال است که جودو کشور میدان بین المللی بخود ندیده است اما مطمئن هستم جوانان ایران دوباره جودو را به روزهای اوجش باز می گردانند و امیدوارم برای کمک به پیشرفت جودو همه مسئولان استان کرمانشاه کمک کنند خانه جودو کرمانشاه احداث گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37934

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.