• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

هنرستان برکت با پنج میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه افتتاح شد

  • کد خبر : 14052
  • 28 مهر 1399 - 6:42
هنرستان برکت با پنج میلیارد تومان اعتبار در کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افتتاح هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه خبر داد و گفت: این هنرستان شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان با مشارکت بنیادبرکت در ناحیه ۲ کرمانشاه و در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از افتتاح هنرستان ۱۵ کلاسه برکت کرمانشاه خبر داد و گفت: این هنرستان شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان با مشارکت بنیادبرکت در ناحیه ۲ کرمانشاه و در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلکان آنلاین ، هنرستان ۱۵ کلاسه بنیاد برکت امروز (یک شنبه) در کرمانشاه طی مراسمی با حضور دکتر مدنی مدیرعامل بنیاد برکت، دکتر حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مهندس نظری مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

مهندس نظری؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان در این مراسم گفت: این هنرستان شامل ساختمان و کارگاه آموزشی با اعتبار پنج میلیارد تومان در ناحیه ۲ کرمانشاه و در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در خصوص پروژه‌های بنیاد برکت در استان هم گفت: از سال ۱۳۸۷ که بنیاد برکت تاسیس شده تاکنون ۶۶ مدرسه با ۳۶۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۴ میلیارد تومان در استان کرمانشاه افتتاح و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده  و در حال حاضر ۱۱ مدرسه با ۱۰۲ کلاس درس هم در دست اجرا و تکمیل است.

مهندس نظری در ادامه با اشاره به کوچ عشایر و لزوم فراهم کردن شرایط تحصیل و آموزش برای دانش‌آموزان عشایر استان افزود: امروز ۱۰ مدرسه پیش‌ساخته سیار برای عشایر کوچ روی استان با اعتباری بالغ بر  ۸۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد برکت تامین و ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش  جهت عشایر عزیز قرار می گیرد.

وی در خاتمه از همه مردم برای کمک به ساخت مدرسه دعوت کرد و گفت: خیرین می‌توانند در طرح «آجر به آجر» با مراجعه به سامانه «مهر مدرسه» و انتخاب استان کرمانشاه حداقل مبلغ یک آجر را از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

در ادامه این مراسم دکتر حاتمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان از بنیاد برکت بابت ساخت مدارس سطح استان و از مدیرکل و مجموعه نوسازی مدارس استان به موجب کیفیت بالای ساخت مدارس تقدیر نمود.

دکتر مدنی؛ مدیرعامل بنیاد برکت نیز از  مجموعه نوسازی مدارس استان بابت احداث مدرسه با کیفیت و طراحی خوب قدردانی نمود و افزود: امروز همچنین بنیاد برکت ۱۰ هزار بسته بهداشتی و لوازم و تحریر و نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان در مناطق محروم کرمانشاه اهدا کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.