• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم در استان

  • کد خبر : 12277
  • 08 مرداد 1399 - 7:03
اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم در استان

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم استان خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، فردین یاوری گفت: داوطلبان و خانواده‌های گرامی آن‌ها می‌توانند با استفاده از رمز عبور و نام کاربری که زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند با مراجعه به سایتazmoonkedu.ir از […]

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه متوسطه دوره دوم استان خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، فردین یاوری گفت: داوطلبان و خانواده‌های گرامی آن‌ها می‌توانند با استفاده از رمز عبور و نام کاربری که زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند با مراجعه به سایتazmoonkedu.ir از نتایج آزمون مطلع شوند.

وی افزود: اعلام نتیجه به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مربوطه خواهد بود.

یاوری در خصوص نحوه اعتراض به نتایج آزمون نیز اظهار داشت: چنان‌چه داوطلبی نسبت به نتایج خود اعتراضی داشته باشد یا از طریق سایت ثبت‌نامی و یا با در دست داشتن درخواست و کارنامه اعلام نتیجه خود، صرفا به واحد سنجش منطقه، ناحیه و شهرستان محل تحصیل خود مراجعه نماید‌.

این مقام مسؤول در آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: زمان اعلام ذخیره‌ها بعد از برگزاری آزمون سمپاد و اعلام نتایج آن در هفته آخر مردادماه خواهد بود و اسامی افراد ذخیره نیز به صورت رسمی از طرف اداره سنجش اعلام می‌شود و به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به هیچ کدام از بخش‌های اداره کل و نواحی  نمی‌باشد.  

شایان ذکر است: ثبت نام دانش‌آموزان از روز چهارشنبه ۸ مردادماه در مدارس نمونه بر اساس ضوابط مربوطه انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.