• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
دادستان کرمانشاه:

کسی اجازه مختل کردن تولید را ندارد/به هر نحوی باید از سربازان اقتصادی حمایت کنیم

  • کد خبر : 11371
  • 07 تیر 1399 - 5:36
کسی اجازه مختل کردن تولید را ندارد/به هر نحوی باید از سربازان اقتصادی حمایت کنیم

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه قضایی به حق مالکیت افراد و شرکا احترام می‌گذارد تاکید کرد: کسی اجازه ندارد به هر بهانه ای حتی اگر حق باشد تولید را مختل کند. جامعه ما امروز در شرایط قراردادی که باید از تولید حمایت کنیم و از هر راهکار قانونی که شده حتماً حمایت می‌کنیم. به […]

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه قضایی به حق مالکیت افراد و شرکا احترام می‌گذارد تاکید کرد: کسی اجازه ندارد به هر بهانه ای حتی اگر حق باشد تولید را مختل کند. جامعه ما امروز در شرایط قراردادی که باید از تولید حمایت کنیم و از هر راهکار قانونی که شده حتماً حمایت می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، شهرام کرمی در آیین افتتاح شعبه شورای حل اختلاف صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه بدون شک کشور ما در جنگ است تصریح کرد: همانطور که جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و سال‌ها درگیر شدیم و هزاران شهید تقدیم انقلاب کردیم. بعد از آن مسائل فرهنگی، اجتماعی، مسائل نفوذ و اختشاش الان متمرکز روی بحث اقتصاد شده‌اند.
وی افزود: بدترین تحریم‌ها را از هر حیث به ما تحمیل کرده‌اند تا جامعه ما را در شرایط سخت بگذارند. به طور قطع و یقین سربازان امروزه مدافع وطن ما تولیدگران و تجار هستند و همانطور که در جنگ تحمیلی به هر نحو که از دستمان برمی‌آمد به رزمندگان کمک می‌کردیم امروز وظیفه داریم که این سربازان کشور را به هر نحو ممکن پشتیبانی کنیم.

دادستان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی بنا به وظیفه ذاتی که دارد و بر اساس آنچه که آموزه دینی و حتی عقلی هم هست بدون شک از تولید کنندگان حمایت کافی را به عمل می‌آورد. بعضی از اختلاف ها را می‌توان دوستانه حل کرد. وجود اختلاف طبیعی است. اما هزینه بعضی از اختلاف بسیار سنگین‌تر است. ظاهراً اختلاف دو یا سه نفر است اما تبعات آن گاهی به صدها نفر مستقیم و با خانواده ها و غیرمستقیم تا چندین هزار نفر برمی‌گردد.
وی اظهارداشت: باید سعی شود، اختلاف‌ها به دادگستری و سیستم قضایی کمتر کشیده شود، چرا که قاضی ناخودآگاه وارد یک فاز دادرسی خواهد شد و دادرسی هم شرایط خودش را دارد و دقیقا باید تمام مراحل پیش برود. اما نهادهایی چون شعبه حل اختلاف که برگرفته از خود مجموعه است پایگاه مورد اعتماد طرفین است به راحتی و با کمترین هزینه میتواند اختلاف را حل کند.
وی ادامه داد: ما امیدواریم افراد با میانجیگری مسائل را حل کنند و همچنین ابتدا شروع کار داوری را مشخص کنند تا اگر دچار مشکل شدند بتواند راحت تر و سریع مشکلاتشان را حل کنند. همچنین شورای حل اختلاف امروز افتتاح می‌شود به طور قطع و یقین باعث خیر و برکت است.
کرمی تصریح کرد : از این پس هر دعوایی بین تولیدکنندگان باشد ارجاع داد میشود به این شورا و برای توسعه آن حمایت می کنیم. هرچقدر که اختلافات به صورت میانجیگری یا توسط در شورا حل اختلاف رفع شود به نفع تولید کننده ، کسب و کار و کارکنان مجموعه تولید می شود.
تلاش می کنیم کسانی در شورا باشند که کاملا بر موضوع اشراف داشته باشند چون هم‌درد هستند و همدیگر را بهتر درک می کنند تا به تولید کشور آسیب وارد نشود.
اولین شعبه شورای حل اختلاف ویژه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با حضور دادستان کرمانشاه، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری،رئيس کل و رئیس‌ شوراهای حل اختلاف استان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ، مهندس کردستانی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، مهندس شکری رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت، اعضای هیأت‌ مدیره خانه صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه و تعدادی از مدیران واحدهای صنعتی و معدنی برگزار شد .
در این مراسم احکام اعضای شورای‌ حل اختلاف ویژه صنعت توسط دادستان محترم اهداء و شعبه ویژه افتتاح گردید .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.