• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات

  • کد خبر : 13564
  • 13 مهر 1399 - 7:14
لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات تاکید کرد. به گزارش میلکان آنلاین، دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مسئول شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و مسئول گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات تاکید کرد.

به گزارش میلکان آنلاین، دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مسئول شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و مسئول گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه دیدار کرد.

دکتر فرحناز محمدی در این دیدار با تقدیر از خدمات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای ترویج مصادیق این فریضه مهم الهی، گفت: جامعه هدف بهزیستی افراد آسیب دیده و محروم جامعه هستند، لذا با این شرایط انجام هر اقدام سازنده ای برای آنها یک معروف محسوب می شود.

وی احترام، اعتماد و صداقت را از معروفات مهم مورد توجه ویژه خود در مدیریت بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: این مصادیق باید در بین پرسنل نیز برای تکریم ارباب رجوع در کنار خدمت نهادینه شود.

محمدی همچنین به تشریح اقدامات بهزیستی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بر برگزاری دوره های آموزشی در این راستا با استفاده از اساتید برجسته تاکید کرد.

حجت الاسلام ریحانی مسئول گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تاکید بر احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکردر سطح استان و ادارات، اظهار داشت: گروه های جهادی فعال در این زمینه در عرصه های مختلف فعالیت دارند و بهزیستی نیز با مشخص کردن حوزه فعالیت خود از طریق ارتباط با گروه های جهادی فعالیت های خود را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری ستاد انجام می‌دهد.

امامیان مسئول شوراهای ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: هدف ما در ستاد این است که بتوانیم با احیاء و ترویج معروفات و نهی از منکرات در ادارات میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: بسیاری از کارهای خوب و پسندیده افراد در جامعه می تواند به عنوان یک معروف الگویی باشد برای دیگران که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.