• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

پروژه عظیم آناهیتا به جای کرمانشاه در استان‌ دیگری اجرا می شود

  • کد خبر : 14792
  • 28 آبان 1399 - 8:29
پروژه عظیم آناهیتا به جای کرمانشاه در استان‌ دیگری اجرا می شود

 رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش آناهیتا در گفتگو با کردپرس اظهار داشت: با توجه به درخواست سرسام‌آور ۵ هزار میلیاردی شرکت آبفای کرمانشاه برای تخصیص آب، امکان اجرای پروژه در این استان فعلا میسر نیست. به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از  کردپرس؛ مهندس زرین گل گفت: هنگامی که از همین ابتدای کار با چنین […]

 رئیس هیئت مدیره شرکت پتروپالایش آناهیتا در گفتگو با کردپرس اظهار داشت: با توجه به درخواست سرسام‌آور ۵ هزار میلیاردی شرکت آبفای کرمانشاه برای تخصیص آب، امکان اجرای پروژه در این استان فعلا میسر نیست.

به گزارش میلکان آنلاین  به نقل از  کردپرس؛ مهندس زرین گل گفت: هنگامی که از همین ابتدای کار با چنین درخواست بسیار نامعقول و غیرطبیعی روبرو شده‌ایم، طبیعی است که به فکر اجرای این پروژه عظیم ملی در استان‌های دیگر باشیم.

گفتنی است جایی که ممکن است این پروژه در آن اجرا شود یکی از استان‌های جنوبی کشور می‌باشد و مدیران آن‌ها چند سالی است در این مورد مشغول رایزنی با وزارت نفت هستند.

پس از سنگ‌اندازی مدیران کرمانشاه در مسیر اجرای این پروژه، راه برای انتقال این سرمایه گذاری عظیم به این استان هموار شده است‌.

سنگ اندازی‌ها عجیب مدیران کرمانشاهی در مسیر طرح پتروپالایش آناهیتا در شرایطی انجام می شود که اجرای این پروژه یک آرزوی ۱۵ ساله مردم این استان است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14792

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.