• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

۴۳۰مدرسه استان مجری طرح”نماد” شدند

  • کد خبر : 22088
  • 09 بهمن 1400 - 9:33
۴۳۰مدرسه استان مجری طرح”نماد” شدند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اعلام کرد: در سال تحصیلی جاری ۴۳۰ مدرسه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجری طرح”نماد” شده‌اند. به گزارش میلکان آنلاین؛ علی صیدمحمدی با اشاره به اجرای طرح نماد در ۴۳۰مدرسه استان در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: امسال این طرح برای ۶۲ هزار نفر از […]

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با اعلام کرد: در سال تحصیلی جاری ۴۳۰ مدرسه استان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجری طرح”نماد” شده‌اند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ علی صیدمحمدی با اشاره به اجرای طرح نماد در ۴۳۰مدرسه استان در سال تحصیلی جاری، اظهار کرد: امسال این طرح برای ۶۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان اجرایی خواهد شد.

صیدمحمدی با اشاره به اجرای طرح نماد در مدارس مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، گفت: امیدواریم در سنوات آینده بتوانیم این طرح را در سطح تمامی مدارس استان اجرا کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان این‌که طرح “نماد” در حقیقت طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان است، گفت: در طرح نماد تلاش می‌شود تا میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی از طریق مدارس کاهش پیدا کند.

صیدمحمدی با بیان این‌که در طرح نماد معلمین، دانش‌آموزان و والدین آنها با شرکت در دوره‌های آموزشی در برابر آسیب‌های اجتماعی توانمند شده و دانش‌آموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: شیوه اجرای طرح به این شکل است که دانش‌آموز، والدین و معلم در این غربالگری شرکت کرده و با پاسخ دادن به سوالات استانداردی که از طریق سامانه مطرح می‌شود، وضعیت کلی دانش‌آموز مشخص می‌شود.

صیدمحمدی با تاکید بر این‌که برای اجرای طرح نماد نهادهای مختلفی مثل نهادهای حمایتی، آموزشی و… به یاری دستگاه تعلیم و تربیت می‌آیند، گفت: به عنوان مثال دانش‌آموزی که در ارزیابی‌ها در معرض آسیب‌های اجتماعی شناسایی شود، برای دریافت مشاوره‌های لازم به مراکز مشاوره ارجاع داده خواهد شد.

صیدمحمدی یادآوری کرد: در طرح نماد دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها از نظر مواردی نظیر خشونت، خودکشی، کودک آزاری، اعتیاد، فضای مجازی و… مورد ارزیابی قرار می‌گیرند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=22088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.