• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۶۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و ۱۰۰ رشته مقطع داریم

  • کد خبر : 37142
  • 19 اسفند 1402 - 23:04
۶۵۰۰ دانشجوی در حال تحصیل و ۱۰۰ رشته مقطع داریم

معاون آموزشی دانشگاه در نشست معاون آموزشی وزارتخانه با مدیران گروههای آموزشی گفت:در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند و ما مفتخریم که ۱۰۰ رشته مقطع داریم. به گزارش میلکان؛ دکتروزیری اظهار داشت: در دو سال گذشته ۲۰ رشته مقطع در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شده و تا دو روز گذشته […]

معاون آموزشی دانشگاه در نشست معاون آموزشی وزارتخانه با مدیران گروههای آموزشی گفت:در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۵۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند و ما مفتخریم که ۱۰۰ رشته مقطع داریم.

به گزارش میلکان؛ دکتروزیری اظهار داشت: در دو سال گذشته ۲۰ رشته مقطع در دانشگاه کرمانشاه راه اندازی شده و تا دو روز گذشته ۱۵ رشته مصوب شده که مربوط به یکسال گذشته بوده است که این اتفاق در تاریخ دانشگاه بی نظیر می باشد.

به گفته او در شهر کرمانشاه ۸ دانشکده مستقر وجود دارد و در سنقر و اسلام‌ آباد دانشکده و مجتمع عالی سلامت در حال فعالیت است و دانشکده تازه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ، دانشکده توانبخشی است که در سه رشته فیزیوتراپی ، گفتار درمانی و کاردرماتی فعالیت دارد.

وی عنوان کرد:با افتخار اعلام می نمایم که در دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ۱۰۰ رشته مقطع وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم مجوز رشته پزشکی هسته ای را بگیریم.

وی در ادامه افزود: در حوزه قلب توانستیم رشته فلوشیپ کاردیولوژی مداخله ای را بگیریم و این موفقیت برای دانشگاه بسیار مهم است.

دکتر وزیری بیان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۶۵۰۰ نفر دانشجو داریم که از این تعداد ۵۴۰۰ نفر ایرانی و ۱۱۰۰ نفر دانشجوی غیر ایرانی هستند که با داشتن رتبه سه در حوزه بین الملل در کشور ، یکی از فعالترین دانشگاه ها در جذب دانشجویان بین‌الملل می باشیم.

به گفته وی گام‌ بعدی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تبادل در حوزه اساتید و دانشجویان است که بین المللی سازی را مفهوم عمیقتری پیدا کند.

دکتر وزیری گفت: چارت آموزشی پاسخگوی نیاز روز آموزش نیست و تغییر چارت و همچنین افزایش اعضای هیات علمی موضوعی است که دانشگاه کرمانشاه به آن امید بسته است ، از این فرصت با ظرفیتهایی که دارد به خوبی می تواند استفاده نماید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37142

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.