• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه خبر داد:

۵ دستاورد گردشگری کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی شد

  • کد خبر : 36897
  • 28 بهمن 1402 - 11:12
۵ دستاورد گردشگری کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران رونمایی شد

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از پنج دستاورد گردشگری استان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی رونمایی شد. به‌گزارش میلکان، وحید امیری در خصوص دستاوردهای استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که از ماه‌ها قبل در خصوص نحوه […]

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از پنج دستاورد گردشگری استان با حضور وزیر میراث‌فرهنگی رونمایی شد.

به‌گزارش میلکان، وحید امیری در خصوص دستاوردهای استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که از ماه‌ها قبل در خصوص نحوه شرکت در نمایشگاه برنامه‌ریزی شده بود استان حضور خوبی داشت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: از ماه‌ها قبل جلسات متعددی را با دستگاه‌های اجرایی خدماتی و تمام دستگاه‌هایی که احساس می‌کردیم می‌توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند و به معرفی ظرفیت‌های موجود کمک کنند، برگزار شد.

او تصریح کرد: در نمایشگاه پنج مورد رونمایی داشتیم که دو مورد آن در حوزه دیجیتال محتوا و الکترونیک بود که به نوعی ما میز تخصصی آن را در اداره‌کل از چند ماه گذشته تشکیل دادیم و بخش عمده‌ای از تصاویری که در نمایشگاه پخش شد، تصاویری بود که در طول این ۶ ماه در چهارچوب جشنواره‌ها و رویدادهایی که بانی آن‌ها بودیم نمایش داده شد.

امیری ادامه داد: شعار «کرمانشاه زیباست» را به عنوان شعاری که بتوانیم در کنار شعار ایران شگفت‌ انگیر روی آن کار شود را در نمایشگاه مطرح کردیم که بتوان استان را با یک شعار معرفی کرد.

او با بیان اینکه یکی از تم‌های اصلی غرفه کرمانشاه توجه به گردشگری دفاع مقدس بود، افزود: همچنین از یک اثر مستند در حوزه دفاع مقدس با عنوان «از گود تا خاکریز» که داستان و روایتی از یک زورخانه در ایام جنگ تحمیلی است،پرداخته شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: برای اولین بار اطلس یا تقویم رویدادهای گردشگری استان را که با همکاری دستگاه‌های استان تدوین شده است و به نوعی با سند گردشگری عجین هستند، میز با حضور وزیر میراث‌فرهنگی رونمایی شد.

امیری در خاتمه گفت: یک رونمایی ویژه با حضور معاون کردشگری کشور داشتیم که از پوستر ثبت ملی ۳۷ خوراک استان که چند وقت اخیر در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس کشور به ثبت رسیده است، رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.