• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

گروه صنعتی نوین سازه فیدار زاگرس تولیدکننده نمونه صنعتی استان کرمانشاه شد

  • کد خبر : 28749
  • 12 مرداد 1401 - 20:12
گروه صنعتی نوین سازه فیدار زاگرس  تولیدکننده  نمونه صنعتی استان کرمانشاه شد

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه برگزارشد؛ گروه صنعتی نوین سازه فیدارزاگرس به عنوان واحدهای صنعتی نمونه معرفی و با اهدا لوح و تندیس تقدیر از مهندس ادبی مدیرعامل این شرکت تجلیل شد. در حاشیه این آیین که با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از […]

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه برگزارشد؛ گروه صنعتی نوین سازه فیدارزاگرس به عنوان واحدهای صنعتی نمونه معرفی و با اهدا لوح و تندیس تقدیر از مهندس ادبی مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.
در حاشیه این آیین که با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت و معدن و اقتصاد استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد مدیرعامل گروه صنعتی نوین سازه فیدارزاگرس در گفت و گو با خبرنگار میلکان گفت: شرکت نوین سازه فیدار زاگرس در سال ۱۳۸۹ بعنوان بزرگترین سالن تولید کارخانجات کایکو و بزرگترین تولید کننده سازه های فلزی در غرب کشور شروع به فعالیت نمود.
مهندس محمود ادبی با بیان اینکه این شرکت در مساحت ۲۵هزارمتر مربع مورد بهره برداری قرارگرفت خاطر نشان ساخت: این شرکت در زمینه طراحی , محاسبه, اجرا و نصب انواع سازه و سوله فلزی , ISO TANK (مخازن تحت فشار) , انواع پوشش سقف و بدنه و کمپ و کانکس مشغول فعالیت می‌باشد.
وی تصریح کرد: این گروه با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارشناسان فنی و پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات به روز دنیا و داشتن استانداردهای ۲۰۰۱,۱۸۰۰۱ و ISO 14001 ظرفیت تولید سالانه ۲۵هزار تن انواع «استراکچر فلزی» را دارد.
گروه صنعتی نوین سازه فیدارزاگرس با تولید انواع سازه های فلزی و استراکچر و ارسال به سراسر ایران و کشورهای همجوار زمینه اشتغال پایدار۱۵۰ نفر به صورت مستقیم و۳۰۰ نفر شغل غیر مستقیم را ایجاد کرده است و توانسته در راستای خدمت رسانی و کمک به اشتغال استان گام هایی بردارد.
ادبی اظهارداشت: مجتمع صنعتی کرمانشاه ( کایکو) (Kermanshah industrial complex) در سال ۱۳۸۵ با همکاری و همیاری گروهی از فعالان بخش صنعت در زمینی به مساحت ۳۱۰هزار مترمربع تاسیس گردید.
احداث این مجتمع علاوه بررونق اقتصادی در منطقه غرب موجبات اشتغال بیش از۵۰۰ نفر را فراهم ساخته است.
وی تاکید کرد: مجتمع کایکو با بکارگیری نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد در قالب گروه کارخانجات صنعتی کایکو با داشتن شرکت های فعال در زمینه: طراحی واجرای سازه های فلزی، باطری خودرو، لوله pvc، پروفیل upvc، ساندویچ پانل، شیشه دو جداره در زمینه های مختلف صنعتی، تولیدی و بازار در حال ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد.
مدیر عامل گروه صنعتی نوین سازه فیدارزاگرس بیان داشت: دقت در تولید و کیفیت نهایی ارائه شده راز ماندگاری هر صنعت است واین گروه با داشتن نیروهای فنی و متخصص, سالن های تولید مجهز به دستگاه های مختلف وپیشرفته وظرفیت تولید بالا، دارای مجموعه ای کم نظیر و بی رقیب در بخش صنعتی در منطقه غرب کشور می باشد و قصد دارد سهم شایسته ای در بازار داخل و خارج کشور و جایگاه برترین گروه صنعتی فعال را کسب نماید.
مدیران و کارکنان ما با شعار «رضایت ماندگار با محصولات کایکو» برآنند که با بهره گیری ازفرآیند تولید به روز دنیا و تجهیزات مدرن, پرسنل کار آزموده وبا استفاده از آخرین استانداردها و دستور العمل ها و پایش مرحله به مرحله تولید با برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به محصول با کیفیت در بازه زمانی مشخص بتوانند نیاز مشتریان را رفع و رضایت ایشان را جلب نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.