• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
3
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

کمک تعاونی‌های دانش بنیان به اشتغالزایی در کرمانشاه

  • کد خبر : 23877
  • 07 فروردین 1401 - 19:16
کمک تعاونی‌های دانش بنیان به اشتغالزایی در کرمانشاه

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از کمک تعاونی‌های دانش بنیان به اشتغالزایی در کرمانشاه برای کاهش بیکاری در استان خبر داد. به گزارش میلکان ؛  مختار احمدی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اولویت قرار گرفته تشکیل و توسعه فعالیت شرکت‌های تعاونی دانش بنیان است. وی […]

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از کمک تعاونی‌های دانش بنیان به اشتغالزایی در کرمانشاه برای کاهش بیکاری در استان خبر داد.

به گزارش میلکان ؛  مختار احمدی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اولویت قرار گرفته تشکیل و توسعه فعالیت شرکت‌های تعاونی دانش بنیان است.

وی افزود: تولید همواره به عنوان یکی از رویکردهای اساسی در مسیر توسعه، بهبود اقتصاد و استقلال کشور محسوب شده که به همین دلیل رویکرد منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها طی چندسال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: مقام معظم رهبری معیار قرار دادن تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی دانسته که بنابراین شرکت‌های دانش بنیان به خوبی می‌توانند با تحقیق و مطالعه تولید را به رونق رسانده و اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی ایجاد کنند.

احمدی با اشاره به اینکه تعاون به عنوان نماد مردمی کردن اقتصاد می‌تواند در شکل‌دهی ایده و خلاقیت‌های فعالان حوزه دانش بنیان مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: برنامه و رویکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در سال جاری تقویت و توسعه شرکت‌های تعاونی دانش بنیان متناسب با حوزه‌های اقتصادی و اشتغالزا استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های نهفته فراوانی است که با کمک شرکت‌های دانش بنیان می‌شود این ظرفیت‌ها را به تولید و اشتغال پایدار رساند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد:  معافیت از پرداخت مالیات و عوارض، حقوق گمرکی و سود بازرگانی و عوارض صادراتی به مدت ۱۵ سال بر اساس قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان، تأمین بخشی از هزینه‌های تولید، عرضه یا به کارگیری نوآوری و فناوری با اعطای تسهیلات کم بهره و بدون بهره و اولویت استقرار واحدهای پژوهشی فناوری مهندسی و تولیدی شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری، مراکز رشد، مناطق ویژه اقتصادی و یا مناطق ویژه علم و فناوری از جمله مزیت‌های تشکیل شرکت‌های تعاونی دانش بنیان است.

احمدی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز نوآوری و توسعه بخش تعاون علاوه بر مراکز موجود با هماهنگی با پارک علم و فناوری مراکز رشد دانشگاه‌های استان کرمانشاه با برگزاری نشست‌های فصلی برای ایجاد اشتغال در دستور کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.