• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
سخنگو مجمع نمایندگان کرمانشاه :

کمکاری مسئولین در جذب سرمایه‌گذار خسارات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد

  • کد خبر : 197
  • 23 مهر 1395 - 7:33

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه بیکاری استان کرمانشاه که بیشترین درصد بیکاری در کشور را داراست،همت دولت و مسئولین برای حل این مشکل را خواستار شد. سید قاسم جاسمی در گفتگو با کردپرس به همت مسئولین برای رفع بیکاری در استان اشاره کرد و گفت:استان کرمانشاه جزء یکی از […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه بیکاری استان کرمانشاه که بیشترین درصد بیکاری در کشور را داراست،همت دولت و مسئولین برای حل این مشکل را خواستار شد.

سید قاسم جاسمی در گفتگو با کردپرس به همت مسئولین برای رفع بیکاری در استان اشاره کرد و گفت:استان کرمانشاه جزء یکی از استان های غنی از نظر فضای کسب و کار و زمین های کشاورزی و همچنین اقلیمی چهار فصل است لذا وجود درصد بالای بیکاری در استان توجیح ناپدیر است.

وی ادامه داد:انتظار است دولت و بخش خصوصی با اولویت به اینچنین استان غنی، تلاش خود را برای حل مشکل بیکاری بکار گیرند تا ما در مقابل سیل جوانان بیکار استان شرمنده نباشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با گلایه از مسئولین اجرایی استان اذعان کرد:مسئولین باید به فکر طرح ها و پروژه هایی با کمک بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال باشند،کمکاری در این زمینه موجب خسارت جبران ناپذیری در جامعه خواهد شد.

جاسمی افزود:استان کرمانشاه از لحاظ پروژه های صنعتی و پتروشیمی وضعیت مناسبی دارد اما چرا ما باید جزء استانهای دارای رده بالای بیکاری باشیم،خود جای سوال دارد.

وی تصریح کرد:ما می دانیم که دولت به تنهایی قادر نیست که به این مشکل ورود کند لذا معتقدیم باید با آسان کاری و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان تلاش کند.

نماینده کرمانشاه حل معضل بیکاری را اولویت اصلی استان دانست و خاطر نشان کرد:همه ما باید دست به دست هم دهیم و از همه امکانات موجود و ممکن برای کم کردن درصد بیکاری در استان کرمانشاه کوشش کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.