• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

کرمانشاه جزو ۱۰ استان برتر کشور در واکسیناسیون کرونا است

  • کد خبر : 25052
  • 21 اردیبهشت 1401 - 10:29
کرمانشاه جزو ۱۰ استان برتر کشور در واکسیناسیون کرونا است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون مهمترین مسئله در کنترل بیماری کرونا بوده و کرمانشاه در امر واکسیناسیون کرونا جزو ۱۰ استان اول کشور است. به گزارش میلکان به نقل از ایرنا؛ دکتر «قباد محمدی» در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی صحیح در خصوص تکمیل واکسیناسیون کرونا به ویژه […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: واکسیناسیون مهمترین مسئله در کنترل بیماری کرونا بوده و کرمانشاه در امر واکسیناسیون کرونا جزو ۱۰ استان اول کشور است.

به گزارش میلکان به نقل از ایرنا؛ دکتر «قباد محمدی» در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی صحیح در خصوص تکمیل واکسیناسیون کرونا به ویژه در کودکان ۵ تا ۱۲ سال در راستای مهار بیماری منحوس کرونا بسیار حایز اهمیت است.

وی اظهار داشت: واکسن ایرانی برای پیشگیری از کرونا، بسیار کارساز بوده و قابل تایید است و اثربخشی و ایمنی لازم را ایجاد می کند.

محمدی گفت: در کرمانشاه زیرساخت های بهداشت و درمان، آموزش و تحقیقات و فناوری باید ارتقا یابد و در این راستا پیشنهاداتی ارایه شده و در سفر رییس جمهوری به استان مصوب خواهد شد که برای تکمیل پروژه ها و ارتقا زیرساخت ها در حوزه های مختلف بهداشتی درمانی و آموزشی به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: امیدواریم پروژه های نیمه کاره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهی از جمله این پروژه ها، دانشکده دندانپزشکی، دانشکده پزشکی، بیمارستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و روانسر و بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شیمی درمانی و رادیوتراپی با تخصیص این اعتبار تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد و بتوانیم خدمات بهداشتی درمانی بهتری به مردم استان و استان های همجوار ارایه دهیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: نقش رسانه ها و مطبوعات در مهار بحران کرونا بسیار پررنگ بود و با آگاهی بخشی به مردم و هشدار به آنها در راستای رعایت جدی پروتکل ها، همراهی و همکاری بسیار خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در مدیریت این بحران داشتند.

وی گفت: خوشبختانه با کمک و همراهی رسانه ها در اطلاع رسانی و با آموزش های لازم به مردم در استان در مدیریت کرونا با مشکل جدی مواجه نشدیم و اکنون موارد بستری مبتلا به کرونا در استان به کمترین تعداد موارد بستری در ۲ سال گذشته رسیده است و در هفته های اخیر تعداد مرگ و میر نیز به صورت چشمگیری کاهش یافته و در اکثر روزها موردی از فوت در اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان ثبت نشده است.

محمدی افزود: کرونا هنوز تمام نشده است و درخواست ما از مطبوعات و رسانه ها این است که همچنان همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند و آنها را به تکمیل واکسیناسیون و انجام واکسیناسیون در گروه سنی پنج تا ۱۲ سال ترغیب کنند و باآگاهی بخشی به مردم باعث کنترل بحران کرونا در استان شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.