• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

کاهش ۴۶ درصدی “تلفات جاده‌ای” در نوروز کرمانشاه/ موج بازگشت ادامه دارد

  • کد خبر : 24039
  • 13 فروردین 1401 - 22:02
کاهش ۴۶ درصدی “تلفات جاده‌ای” در نوروز کرمانشاه/ موج بازگشت ادامه دارد

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۴۶ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال خبر داد. به گزارش میلکان به نقل از ایسنا؛ سرهنگ کیخسرو دستغیب  با اشاره به اتمام طرح نوروزی پلیس راه تا پایان امروز(۱۴ فروردین) گفت: در این طرح که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده، بیش از ۱۰۵ تیم گشتی […]

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۴۶ درصدی تلفات جاده‌ای در نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میلکان به نقل از ایسنا؛ سرهنگ کیخسرو دستغیب  با اشاره به اتمام طرح نوروزی پلیس راه تا پایان امروز(۱۴ فروردین) گفت: در این طرح که از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده، بیش از ۱۰۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه محورهای استان را تحت پوشش قرار دادند.

وی افزود: خوشبختانه در طول اجرای این طرح با همکاری موثر رانندگان و تلاش نیروهای پلیس راه کاهش ۴۶ درصدی در تلفات رانندگی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی با اشاره به ثبت تردد بیش از ۱۰ میلیون خودرو در محورهای استان گفت: خوشبختانه علی رغم این حجم تردد بالا، در تصادفات جرحی و خسارتی کاهش داشته ایم.

رییس پلیس راه استان گفت: در نوروز امسال در تصادفات جرحی سه درصد و در تصادفات خسارتی دو درصد کاهش داشته ایم.

دستغیب با اشاره به تداوم موج بازگشت مسافران گفت: در حال حاضر محورهای اسلام آبادغرب-کرمانشاه و محور کرمانشاه-بیستون-کنگاور به دلیل موج بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد تا پایان وقت امروز موج بازگشت مسافرین به پایان برسد و ترافیک محورهای استان به حالت عادی برگردد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حدود ۳۰ درصدی ترافیک محورهای استان در ایام تعطیلات نوروز گفت: روز گذشته (۱۳ فروردین) شاهد بیشترین حجم ترافیک در تعطیلات نوروز بودیم، بطوری که حجم ترافیک بیش از ۵۵ درصد نسبت به روزهای عادی سال افزایش یافت.

وی افزود: جهت کنترل هرچه بهتر ترافیک در این روز علاوه بر ۱۰۵ تیم گشتی پلیس راه، ۲۰ تیم از نیروهای راهداری به کمک آمدند و مجموعا ۱۲۵ تیم محورهای استان را تحت پوشش داشتند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24039

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.