• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
سرپرست کانون استان کرمانشاه عنوان کرد:

کافه‌کتاب کانون کرمانشاه؛ پاتوقی برای نشست‌های نویسندگان کودک و نوجوان می‌شود

  • کد خبر : 25807
  • 04 خرداد 1401 - 22:37
کافه‌کتاب کانون کرمانشاه؛ پاتوقی برای نشست‌های نویسندگان کودک و نوجوان می‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از فعالیت دوباره کافه‌کتاب کانون کرمانشاه و تبدیل آن به نشست‌های معرفی، نقد و بررسی آثار نویسندگان حوزه کودک و نوجوان خبر داد. به گزارش میلکان، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، از فعالیت دوباره کافه‌کتاب […]

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از فعالیت دوباره کافه‌کتاب کانون کرمانشاه و تبدیل آن به نشست‌های معرفی، نقد و بررسی آثار نویسندگان حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش میلکان، محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه، در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، از فعالیت دوباره کافه‌کتاب کانون کرمانشاه و تبدیل آن به نشست‌های معرفی، نقد و بررسی آثار نویسندگان حوزه کودک و نوجوان خبر داد.

بر همین اساس، خیاط‌زنجانی، کافه‌کتاب کانون پرورش فکری کرمانشاه را به عنوان یکی از مکان‌های مناسب برای رونمایی، معرفی، بحث، نقد و بررسی کتاب‌های مطرح در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: اولین نشست نقد و بررسی در این کافه‌کتاب به کتاب “کوچه صمصام” از مجموعه‌کتاب‌های ادبیات دفاع مقدس اختصاص دارد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه همچنین گفت: این برنامه ساعت ده صبح روز پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ و به صورت ارتباط زنده با نویسنده کتاب، میزبان مخاطبان و علاقه‌مندان خواهد بود.

کافه‌کتاب کانون کرمانشاه در محیطی جذاب و دلنشین و در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در سه‌راه ۲۲ بهمن، جنب خانه معلم واقع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.