• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن

پویش چاپ به عنوان واحد نمونه استان کرمانشاه معرفی شد

  • کد خبر : 28753
  • 12 مرداد 1401 - 20:15
پویش چاپ به عنوان واحد نمونه استان کرمانشاه معرفی شد

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت و معدن و اقتصاد استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد از مدیرعامل شرکت پویش چاپ […]

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی ، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت و معدن و اقتصاد استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد از مدیرعامل شرکت پویش چاپ به عنوان واحد نمونه روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.
مهندس سید مهدی افخمی ، قائم مقام مدیرعامل شرکت پویش چاپ کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار میلکان گفت: شرکت پویش چاپ کرمانشاه در سال ۱۳۸۰ با هدف تامین لفاف مورد نیاز صنایع غذایی، بهداشتی و دارویی با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات و بهره گیری از کادر متخصص و با استفاده از مواد اولیه استاندارد و باکیفیت در کرمانشاه تاسیس شد.
وی خاطر نشان ساخت: افزون بر کارکنان آزموده، دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت، شرکت دارای بخش تحقیق و توسعه فعال و کارآمد است که همواره در حال تحقیق برای تولید محصولات جدید و ارتقا فناوری می باشد. تولیدات این شرکت بصورت غیرمستقیم در بخش صادرات مورد استفاده قرار میگیرند، چراکه مواد غذایی، بهداشتی و دارویی پس از بسته بندی صادر می گردند.
ارزش صنعت بسته‌بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست. بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته‌بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می‌دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته‌بندی بسیار ناچیز است. پائین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته‌بندی و نبود چش‌مانداز روشنی از رشد این صنعت میتواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد.
بسته‌بندی نامناسب موجب شده بسیاری از کالاهای ایرانی با وجود مرغوبیت، امکان رقابت در بازارهای صادراتی را نداشته باشند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پویش چاپ کرمانشاه اهداف عمده این شرکت را افزایش رضایتمندی مشتریان، بهبود کیفی و کمی محصولات و ایجاد تنوع در بسته بندی غذا و دارو و تجهیز کارخانه به مدرنترین دستگاه های تولید چاپ و بسته بندی برشمرد و گفت: این شرکت با اخذ گواهی نامه‌های CERTIFUCATE QMS ISO10004:2018 , ISO 10002:2018 , ISO 9001:2015 توانسته گام‌های بزرگی در حوزه مدیریت تولید بردارد.
وی تصریح کرد: پویش چاپ در حوزه چاپ با دستگاه مدرن چاپ هلیوگراور، چاپ تا ۸ رنگ، چاپ همزمان پشت و روی لفاف، چاپ بر روی انواع فویل آلومینیوم (سخت و نرم) با حداقل ضخامت ۷ میکرون، چاپ بر روی انواع فیلمهای (PET – OPP – CPP ) ، چاپ بر روی انواع کاغذ ( ۱۸ الی ۳۰۰ گرم ) و سیستم کنترل رنگ منحصربه فرد در حوزه چاپ و بسته بندی محصولات تولیدی داخلی تنه به تنه محصولات اروپایی و کشورهای توسعه یافته بزند.
مهندس افخمی خاطرنشان ساخت: این شرکت در حوزه پساچاپ نیز با امکانات لمینت شامل: لمینیت پایه حلالی ( Solvent Base )، لمینیت پایه غیر حلالی( Solvent Less )، لمینیت پایه آب ( Water Base )و لمینیت وکس( Wax Coating ) به مشتریان خود ارائه خدمت می‌کند.
وی افزود: ۴ دستگاه برش در این شرکت اقدام به برش انواع لفاف ها با ضخامت ۷ میکرون تا ۲۵۰میکرون، برش انواع لفاف ها با عرض ۲۰ میلی متر تا ۱۲۰۰میلیمتر می‌کند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت پویش چاپ کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این شرکت طیف وسیعی از محصولات چاپی را به مشتریان ارائه می دهد خاطرنشان ساخت: این شرکت با بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا کیفیت بالا را برای مشتریان تضمین می‌کند.
وی به خدمات کوتینگ و لاک زنی، امباس و پانچ در این شرکت اشاره کرد و گفت: در بخش کوتینگ و لاک زنی بهره گیری از دستگاه های پیشرفته ، توانایی پوشش دهی انواع فیلم، کاغذ، فویل و مواد مشابه با پوشش لاک، وکس، پارافین و هات ملت را دارد و در حوزه امباس نیز توانایی انواع امباس بر روی لفاف های آلومینیوم و کاغذ را دارد، همچنین توانایی پانچ انواع فویل و چندلایه ها با ضخامت های مختلف را دارا می باشد. شرکت پویش چاپ در زمینه ساشه های غذایی، بهداشتی و دارویی اقدام به تولید بسته بندی انواع سس های تک نفره، بسته بندی دستمال مرطوب، پد لاک پاکن و پد الکل و بسته بندی تنباکوی مرطوب و معطر می‌کند.
دوی پک یکی دیگر از محصولات این شرکت است که برای بسته بندی آبمیوه تشکیل شده از لایه های پلی استر – فویل و پلی اتیلن، لفاف های تک لایه و چند لایه کاغذی، بسته بندی کره های حیوانی و گیاهی، بسته بندی شکلات‌های کاکائویی، تافی، آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لفاف های تک لایه و چند لایه کاغذی که در بسته بندی کره های حیوانی و گیاهی، بسته بندی شکلاتهای کاکائویی، تافی، آدامس ، لیبل دور ظروف مربا و بسته بندی صابون یکی دیگر از محصولات شرکت پویش چاپ است که مورد استفاده برندهای مطرح ایران قرار می گیرد.
درب ظروف که بیشتر برای صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد نیز در شرکت پویش چاپ تهیه و تولید می گردد. فویل آلومینیوم (سخت یا نرم) چاپ شده و لاک دار برای درب ظروف یکبار مصرف با جنس PS – PET – PP – PVC، فویل آلومینیوم لاک دار و لفاف‌های سلولزی و پلیمری لاک دار و پانچ شده در سایزهای مختلف، درب ظروف یکبار مصرف سالاد و فرآورده های گوشتی، لفاف درب ژله های ایزی اوپن و هارد اوپن و میکس پپ (کاغذ لمینه شده با پلی استر متالایز لاک دار ) از جمله موارد مصرف این محصول می باشد.
این گروه اولین تولید کننده فویل سیگار و اینرفرم سیگار در کشور می‌باشد، در این حوزه انواع اینرفرم چاپدار و بدون چاپ با عرض های مختلف جهت بسته بندی سیگار و انواع فویل سیگار چاپ دار و بدون چاپ و امباس دار متشکل از لایه های آلومینیوم و کاغذ تولید می شود.
چاپ دو رو مقوا به صورت رجیسترشده، جهت استفاده برای تگ چای کیسه ای ( تی بگ)، لفاف دو لایه غذایی ( شفاف ، متالایز و صدفی ) جهت بسته بندی انواع پاکت ماکارونی، حبوبات، بسته بندی نان های صنعتی، بسته بندی انواع کیک ها، بیسکویت ها، چیپس، پفک، بستنی و پاستیل ها و لیبل بطری آب معدنی، نوشیدنی ها و … از دیگر خدمات شرکت پویش چاپ می باشد.
چاپ چند لایه های پلیمری که در بسته بندی دانه های روغنی فراوری شده مانند تخم آفتاب گردان، بادام زمینی ، بسته بندی سموم آفات نباتی گیاهی و جانوران موذی بصورت پودری، بسته بندی انواع میوه خشک و نیمه خشک و بسته بندی مواد غذایی پودری مانند قهوه ،کاکائو، نسکافه نیز در این شرکت برای صنایع غذایی و تولیدی برند در اقصی نقاط ایران تولید می شود.
بلیستر غذایی و دارویی که برای حفاظت از محصول در برابر عوامل خارجی مثل رطوبت، آلودگی و نور برای ماندگاری طولانی مفید می باشد نیز به صورت آلومینیوم لاک دار برای بسته بندی انواع دراژه و انواع دارو تولید و در اختیار تولید کنندگان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.