• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

«پویا نیرو» واحد دانش بنیان نمونه سال۱۴۰۱/ انجام موفقیت آمیز اولین تست رسمی Sag-Tension بر روی هادی‌های پرظرفیت در کشور

  • کد خبر : 28747
  • 12 مرداد 1401 - 20:10
«پویا نیرو» واحد دانش بنیان نمونه سال۱۴۰۱/ انجام موفقیت آمیز اولین تست رسمی Sag-Tension بر روی هادی‌های پرظرفیت در کشور

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت، معدن و اقتصادی استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد از دکتر پویا پرویزی رئیس هیئت مدیره […]

در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن که در اتاق بازرگانی صنایع ومعادن کرمانشاه و با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی، جمعی از مدیران کل حوزه صنعت، معدن و اقتصادی استان، رئیس خانه صنعت و معدن، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از صنعتگران و معدنکاران استان برگزار شد از دکتر پویا پرویزی رئیس هیئت مدیره «شرکت دانش بنیان پویا نیرو» به عنوان واحد دانش بنیان نمونه روز ملی صنعت و معدن ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.
رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان پویا نیرو در گفت و گو با خبرنگار میلکان گفت: اینشرکت با اهداف توسعه صنعت انتقال انرژی، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع در غرب کشور تاسیس گردیده و از بدو تاسیس تا کنون فعالیت خود را در زمینه تولید انواع هادی آلومینیومی مورد استفاده در خطوط توزیع و فوق توزیع شبکه برق کشور گسترش داده است.
دکتر پرویزی اظهارداشت: هم اینک این مجموعه تولیدی دانش بنیان با مزایای برخورداری از تکنولوژی روزدنیا، توان مالی، فنی، تجربی و تخصصی خود، بزرگترین و پیشرفته ترین واحد تولیدی انواع هادی های آلومینیومی با ظرفیت۷۲ هزارتن در سال(۱۰تن در ساعت) در کشورعزیزمان می‌باشد.
وی تصریح کرد: شرکت دانش بنیان پویا نیرو تنها تولیدکننده داخلی مغزی کامپوزیتی و مغزی فولادی کلد شده با آلومینیوم (AW) با مزایای بسیار قابل توجه آن در کشور است و تولید و تحویل به موقع محصولات با بالاترین کیفیت در حداقل زمان ممکن را در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان محترم سرلوحه کار خود قرارداده است. این رویه نیاز مبرم صنعت انتقال انرژی و از همه مهمتر نیاز مشتریان محترم و اسباب پیشرفت در سطح بازارهای داخلی و بین‌المللی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای مجهزترین خطوط تولیدی در تولید تجهیزات خطوط انتقال نیروی شبکه برق کشور بوده خاطرنشان ساخت: این شرکت با دارا بودن ایستگاه تست پیشرفته هادی‌های هوایی برای اولین بار در خاورمیانه و همچنین تجهیزات به روز آزمایشگاهی همواره در راستای اطمینان از انطباق محصولات با استانداردهای ملی و بین‌المللی گام برمی دارد و در این مسیرنیز موفق به اخذ گواهی نامه های معتبر کیفی برای محصولات تولیدی خود از آزمایشگاه‌های بین‌المللیTICW ،VEIKI-VNL، KINECTRICS و مرجع سیم و کابل پژوهشگاه نیرو شده است.
وی بیان داشت: انجام اولین و بزرگترین فاینانس صنعت برق کشور در زمینه تولید و تحویل هادی آلومینیومی و مغزی، اجرای پی در پی و موفقیت آمیز پروژه های تولیدی داخلی و صادراتی، کسب لوح تقدیر از وزیر محترم نیرو به عنوان مجموعه موثر در صنعت برق کشور، ارتقای پیوسته سطح علمی، کیفی و تحقیقاتی، کسب عنوان شرکت برتر دانش بنیان کشور در بین ۶۵۴۴ شرکت کننده، واحد فناور برتر استان کرمانشاه و دریافت لوح های پر تعداد تقدیر و رضایت‌مندی مشتریان از جمله مواردی است که در کارنامه پر افتخار مدیریتی و فعالیت تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی این مجموعه ثبت گردیده است.
در سال ۱۴۰۱ و در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن این مجموعه به عنوان شرکت دانش بنیان نمونه استان معرفی و در مراسمی با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری، رئیس سازمان صمت و حضور حداکثری سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف اعم از خصوصی یا دولتی مورد تقدیر قرار گرفت.
رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان پویا نیرو یادآور شد: این مجموعه دارای ایستگاه تست پیشرفته جهت انجام Sag-Tension بر روی انواع هادی های هوایی برای اولین بار در خاورمیانه می باشد. در سال جاری انجام این نوع تست بر روی یکی از انواع هادی های پرظرفیت با حضور نمایندگان محترم شرکت توانیر، پژوهشگاه نیرو، برق منطقه ای تهران و مشاوران محترم صورت پذیرفت که به عنوان اولین تست با حضور حداکثری اشخاص صاحب نظر در حوزه صنعت برق کشور بوده است. نتایج حاصل از این نوع تست در روند بهره برداری خطوط از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و باعث ارائه پارامترهای فنی بهینه در راستای افزایش راندمان خطوط انتقال نیرو می‌گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.