• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7
در بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت پویانیرو عنوان شد

«پویا نیرو» بزرگترین و برترین واحد تولید انواع هادی آلومینیومی در کشور

  • کد خبر : 21862
  • 28 دی 1400 - 13:25
«پویا نیرو» بزرگترین و برترین واحد  تولید انواع هادی آلومینیومی در کشور

دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس و نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در بازدید از صنایع استان کرمانشاه که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه برگزار شد از شرکت پویا باد نیرو بازدید کرد. شرکت دانش بنیان […]

دکتر عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس و نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در بازدید از صنایع استان کرمانشاه که با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و اعضای هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه برگزار شد از شرکت پویا باد نیرو بازدید کرد. شرکت دانش بنیان پویا باد نیرو (با نام تجاری پویا نیرو) با اهداف توسعه صنعت انتقال انرژی ، رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در زمینی به مساحت ۵۵هزار مترمربع در غرب کشور تاسیس گردیده و از بدو تاسیس تا کنون فعالیت خود را در زمینه تولید انواع هادی آلومینیومی مورد استفاده در خطوط توزیع و فوق توزیع شبکه برق کشور گسترش داده است.
به گزارش خبرنگار میلکان، هم اینک این مجموعه تولیدی دانش بنیان با مزایای برخورداری از تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات پیشرفته اروپایی، توان مالی، فنی، تجربی و تخصصی خود بزرگترین و پیشرفته ترین واحد تولیدی انواع هادی های آلومینیومی با ظرفیت ۷۲هزار تن در سال (۱۰ تن در ساعت) مفتخر به ایجاد اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰ نفر از نیرو های متخصص و بومی در کشور عزیزمان می‌باشد.
مدیرفنی و تولید شرکت پویا نیرو در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار میلکان بیان داشت: شرکت پویا نیرو تنها تولید کننده داخلی مغزی کامپوزیتی و اولین تولید کننده مغزی فولادی کلد شده با آلومینیوم (AW) با ماشین آلات پیشرفته اروپایی در کشور است.
مهندس رسول فرامرزی تولید و تحویل به موقع محصولات با بالاترین کیفیت در حداقل زمان ممکن را در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان محترم سرلوحه کار این شرکت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: این رویه نیاز مبرم صنعت انتقال انرژی و از همه مهمتر نیاز مشتریان محترم و اسباب پیشرفت در سطح بازارهای داخلی و بین المللی می شود. وی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای تکمیل‌ترین خطوط تولیدی در تولید تجهیزات خطوط انتقال نیروی شبکه برق کشور است تصریح کرد: پویا نیرو با دارا بودن ایستگاه تست پیشرفته هادی های هوایی برای اولین بار در خاورمیانه و همچنین تجهیزات به روز آزمایشگاهی همواره در راستای اطمینان از انطباق محصولات با استانداردهای ملی و بین المللی گام برمی دارد.
مدیر فنی و تولید شرکت پویا نیرو افزود: در این مسیرنیز موفق به اخذ گواهی نامه های معتبر کیفی برای محصولات تولیدی خود از آزمایشگاه‌های بین المللی TICW ،VEIKI-VNL ،KINECTRICS و مرجع سیم و کابل پژوهشگاه نیرو شده است.
وی اظهارداشت: انجام اولین و بزرگترین فاینانس صنعت برق کشور در زمینه تولید و تحویل هادی آلومینیومی و مغزی، اجرای پی در پی و موفقیت آمیز پروژه های تولیدی داخلی و صادراتی موجب شد تا موفق به کسب لوح تقدیر از وزیر محترم نیرو به عنوان مجموعه موثر در صنعت برق کشور شویم. همچنین ارتقای پیوسته سطح علمی، کیفی و تحقیقاتی نیز مارا موفق به کسب عنوان شرکت برتر دانش بنیان کشوردر بین ۶هزارو۵۴۴ شرکت کننده و واحد فناور برتر استان کرمانشاه کرد. دریافت متعدد لوح‌های تقدیر و رضایت‌مندی مشتریان از جمله مواردی است که در کارنامه پر افتخار مدیریتی و فعالیت تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزایی این مجموعه ثبت گردیده است.

گزارش تصویری بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامیاز صنایع استان را در لینک زیر ببینید.

بازدید دکتر مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از واحدهای صنعتی استان کرمانشاه

نرگس نادری نیا

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.