• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

پایان لیگ بوکس کرمانشاه/ ۲۹ بوکسور به اردوی تیم شهر دعوت شدند

  • کد خبر : 22295
  • 19 بهمن 1400 - 11:53
پایان لیگ بوکس کرمانشاه/ ۲۹ بوکسور به اردوی تیم شهر دعوت شدند

 با پایان هفته پنجم و نهایی رقابت های لیگ بوکس استان کرمانشاه، باشگاه حشمتیان فر کرمانشاه عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا خدر ولدی دبیر هیات بوکس کرمانشاه بااشاره به پایان هفته پنجم و نهایی رقابت های لیگ بوکس کرمانشاه، اظهارکرد: اولین لیگ […]

 با پایان هفته پنجم و نهایی رقابت های لیگ بوکس استان کرمانشاه، باشگاه حشمتیان فر کرمانشاه عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا خدر ولدی دبیر هیات بوکس کرمانشاه بااشاره به پایان هفته پنجم و نهایی رقابت های لیگ بوکس کرمانشاه، اظهارکرد: اولین لیگ بوکس کرمانشاه – یادواره مرحوم استاد منوچهر طیاری – با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت ها پنج باشگاه حشمتیان فر(کِلِی)، کامیاب، ناجی، اورامانات و ترادیده حضور داشتند که در پایان باشگاه حشمتیان فر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه تصریح کرد: تیم آکادمی ترادیده هم عنوان نایب قهرمانی و تیم کامیاب هم مقام سوم را بدست آوردند.

وی با بیان اینکه کاپ اخلاق این مسابقات هم به باشگاه ترادیده رسید، عنوان کرد: کمیته فنی هیات بوکس استان عملکرد حدود ۶۵ بوکسوری که در این رقابت ها حاضر بودند را تحت نظر داشت و در پایان از ۲۹ نفر از برترین ها برای حضور در اردوی تیم شهر دعوت کرد تا زیر نظر اسفندیار محمدی به عنوان سرمربی تیم اردوها را آغاز کنند.

ولدی داد: سطح رقابت‌های اولین لیگ بوکس استان بسیار خوب و فراتر از انتظاری بود که داشتیم و یکی از نکات مثبت این رقابت ها معرفی چند پدیده جدید و جوان بود که می توان برای آینده بوکس استان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این رقابت ها پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا یک تحرک و پویایی خاصی را به بوکس استان بخشید، عنوان کرد: استقبالی که تیم ها و بوکسورها از این رقابت ها داشتند، رضایت بخش بود.

دبیر هیات بوکس کرمانشاه برگزاری این رقابت ها را کمک کننده به شناسایی نقاط ضعف و قوت و آسیب های موجود در بوکس استان دانست و افزود: باتوجه به نتایج مثبتی که از برگزاری این رقابت ها دیدیم، بنا شده تا رقابت های لیگ بوکس را در تقویم هیات بیاوریم و سال آینده در چهار رده سنی مختلف برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=22295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.