• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

همه در مقوله ایجاد اشتغال مسئول هستند

  • کد خبر : 27578
  • 14 تیر 1401 - 13:04
همه در مقوله ایجاد اشتغال مسئول هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه روانسر گفت: ایجاد اشتغال تنها وظیفه یک دستگاه خاص نیست، همه در مقوله ایجاد اشتغال مسئول هستند و باید همه برای تحقق اشتغال های پیش بینی شده، تلاش نمایند. به گزارش میلکان؛ مختار احمدی در سفر به شهرستان روانسر و در دیدار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با امام جمعه روانسر گفت: ایجاد اشتغال تنها وظیفه یک دستگاه خاص نیست، همه در مقوله ایجاد اشتغال مسئول هستند و باید همه برای تحقق اشتغال های پیش بینی شده، تلاش نمایند.
به گزارش میلکان؛ مختار احمدی در سفر به شهرستان روانسر و در دیدار با ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه روانسر ضمن تشریح ماموریت های وزارت مردم در حوزه های اشتغال، تعاون، روابط کار و مبحث فرهنگی و اجتماعی و رفاهی کارگران، گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مردمی ترین و بزرگترین وزارت خانه های سطح کشور بوده که به بیش از ۶۰ درصد مردم به طور مستقیم خدمت رسانی می کند و این افتخاری و توفیقی بزرگ برای مسئولین و کارکنان آن است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه این دیدارافزود: هدف ما در جهت خدمت رسانی به مردم با سه محوریت رضایتمندی آنان، توجه خاص به قشر کارگر و سلامت اداری است و تمام تلاش در مسیر تحقق اهداف و برنامه های دولت سیزدهم می باشد و در این راه با تمام توان برای خدمت به جامعه هدف به کار برده و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ماموستا سید محمد محمدی با اشاره به لزوم همکاری و تلاش دسته‌جمعی برای تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شهرستان روانسر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و نیروهای بومی در حوزه اقتصاد و فرهنگ کار است.

وی به اهمیت کار و کارگر در جامعه بر اساس آیات قرآنی و احادیث پیامبر گرامی اسلام پرداخت و اظهار نمود: آرامش جامعه به کارگران بستگی دارد لذا با توجه به مشکلات معیشتی کنونی، دستمزد کارگران و احقاق حق و حقوق کارگران مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه روانسر با تبریک انتصاب مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مسئولیت را امری مهم و امتحانی الهی دانست و ضمن آرزوی توفیق الهی برای ایشان، گفت: امیدواریم از این فرصت خطیر به بهترین شکل ممکن در جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم با کار جهادی استفاده نمائید.

امام جمعه روانسر لازمه ارتقای ظرفیت فرهنگی کشور را تلفیق فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگی که آمیخته با معنویت دینی و ارزش های اسلامی باشد می تواند ما را در دنیا مطرح و الگو کند و در این میان ارتقای فرهنگ کار و تلاش باید به طور ویژه دیده شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27578
  • نویسنده : مهدی خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 178 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.