• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
دکتر شکیبا:

همدلی ، همیاری و همفکری در دانشگاه علوم پزشکی رمز موفقیت ما است

  • کد خبر : 25796
  • 04 خرداد 1401 - 16:55
همدلی ، همیاری و همفکری در دانشگاه علوم پزشکی رمز موفقیت ما است

معاون بهداشتی دانشگاه در نشست با مدیران شبکه های بهداشت و درمان گفت: همانطور که بیماری کوید ۱۹ را با همدلی و همفکری در استان به زانو در آوردیم تجربیاتی که در این زمینه کسب شد را می بایست موجب ارتقاء شاخص سلامت در استان قرار دهیم و قدم های جدیدی در این رابطه برداریم. […]

معاون بهداشتی دانشگاه در نشست با مدیران شبکه های بهداشت و درمان گفت: همانطور که بیماری کوید ۱۹ را با همدلی و همفکری در استان به زانو در آوردیم تجربیاتی که در این زمینه کسب شد را می بایست موجب ارتقاء شاخص سلامت در استان قرار دهیم و قدم های جدیدی در این رابطه برداریم.

به گزارش میلکان؛ دکتر شکیبا اظهار داشت: رؤسای شبکه ها توجه داشته باشند که بازدید و پایش منظم از واحدهای ارایه دهنده خدمت توسط تیم مدیریتی شبکه و تلاش درجهت رفع مشکلات به دنبال پایش ها را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: مدیریت و توزیع مناسب نیروی انسانی و عدم جا به جایی نیروهای ستادی بدون مشورت با حوزه های مرتبط در معاونت بهداشتی و نظارت جدی در اجرای برنامه های مهم از جمله جوانی جمعیت، کنترل بیماریها و واکسیناسیون از اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

به گفته وی برگزاری منظم کمیته های راهبردی در موضوعات مختلف از جمله جوانی جمعیت، پیشگیری از خودکشی، جامعه ایمن، سند غیر واگیر و آمادگی تیم های واکنش سریع برای پاسخگویی مناسب در اجرای برنامه های مختلف از جمله بحران ها را باید به دقت بررسی کرد.

دکتر شکیبا با تاکید بر توجه ویژه به ارایه خدمات بهداشتی بهنگام در مرزها ، برنامه ریزی و اقدام بموقع در جهت رفع کمبود ها تا حد امکان گفت: انجام هماهنگی های درون بخشی و بین بخشی جهت اجرای مطلوب برنامه های سلامت محور نیز در اولویت برنامه های شبکه ها قرار بگیرد.

وی گفت: تمامی خدمات در بحث سلامت باید ثبت سامانه سیب شود تا بتوانیم تمامی خدمات بهداشتی را به فرد ارائه دهیم.

دکتر شکیبا بابیان اینکه در جامعه فرزندآوری باید به عنوان یک ارزش مطرح شود و باید زوجین به برگزاری ازدواج آسان و افزایش تعداد فرزندان تشویق شوند گفت: جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می رود و نیروی مولد و جوان یکی از پایه های اصلی قدرت و رشد اقتصادی – اجتماعی کشورها محسوب می شود.

وی بابیان اینکه کشور ما سال ها از جمعیت جوان برخوردار بوده و همچنان لازم است این ثروت حیاتی حفظ و تقویت شود گفت: امیدوارم با تسهیل شرایط ازدواج و فرزند آوری و کاهش موانع، شاهد افزایش جمعیت در نسل جوان و پویای کشور باشیم و مانع از مشکلات ناشی از سالخوردگی جمعیت در کشور شویم .

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.