• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
10
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

هفتمین جشنواره سفیران سلامت در کرمانشاه کلید خورد

  • کد خبر : 32109
  • 04 دی 1401 - 12:37
هفتمین جشنواره سفیران سلامت در کرمانشاه کلید خورد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز به کار هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در استان خبر داد. به گزارش میلکان، علی امرایی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مطلوب برنامه سفیران سلامت دانش‌آموزی، جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی برای هفتمین سال متوالی برگزار می‌گردد. معاون تربیت‌بدنی و […]

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز به کار هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در استان خبر داد.
به گزارش میلکان، علی امرایی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مطلوب برنامه سفیران سلامت دانش‌آموزی، جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی برای هفتمین سال متوالی برگزار می‌گردد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اظهارکرد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۴۸۰۰۰ نفر دانش‌آموز به عنوان سفیر سلامت در مدارس استان از طریق تشکیل شبکه آموزش همسالان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره سفیران سلامت، ارتقاء فرهنگ سلامت در سطح مدارس،خانواده‌ها و نهادینه کردن مفاهیم بهداشت، سلامت و صیانت از محیط زیست است. این جشنواره با استفاده از ظرفیت آموزش همسالان و تقویت انگیزه ومسئولیت پذیری در قبال سلامت جامعه طراحی شده است.

امرایی گفت: به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم ،پیشگیری و کنترل بیماری‌ها ،افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش‌آموزان در زمینه سلامت و تندرستی شیوه‌نامه برگزاری هفتمین دوره جشنواره سفیران سلامت جهت برنامه‌‌ریزی و اجرا به مناطق و مدارس ارسال شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان داشت: هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزان در دو بخش دانش‌آموزی و همکاران فرهنگی در حال اجرا است که دانش‌آموزان کرمانشاهی می‌توانند در قالب‌های: ادبی، هنرهای آوایی ، رسانه و فضای مجازی ، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی در این جشنواره شرکت کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: مراقبین سلامت مدارس،کارشناس‌مسئولان و کارشناسان سلامت ادارات ، مناطق ،نواحی و شهرستان‌ها می‌توانند در یکی از دو بخش تجربه موفق و یا مقاله کاربردی آثار خود را ارسال کنند و هم‌چنین مدیران و کادر اجرایی مدارس ابتدایی با اجرای برنامه رادیویی “صدای سفیر سلامت دانش‌آموزی” درمدرسه می‌توانند در این جشنواره مشارکت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: این جشنواره در سطح مدرسه ،منطقه،استان و کشور برگزار می‌گردد و رتبه‌های اول هر رشته و دوره تحصیلی به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند و در نهایت آثار برگزیده در سطح استان به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال خواهند شد.

امرایی با بیان درخشش دانش‌آموزان کرمانشاهی در دوره‌های گذشته این جشنواره گفت: در شمشین دوره جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، ۵ دانش‌آموز کرمانشاهی موفق به کسب مقام در مرحله کشوری شدند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32109
  • نویسنده : عبدالله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 999 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.