• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه:

نگران افزایش مبتلایان به کرونا پس از دورهمی‌های نوروز هستیم

  • کد خبر : 23808
  • 06 فروردین 1401 - 1:28
نگران افزایش مبتلایان به کرونا پس از دورهمی‌های نوروز هستیم

دورهمی های ایام نوروز نگران کننده است و درهفته های آینده موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا می شود. به گزارش میلکان،  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اولین جلسه ستاد کرونای استان در سال جدید گفت:  دورهمی ها در ایام نوروز موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در هفته های آینده خواهد شد و […]

دورهمی های ایام نوروز نگران کننده است و درهفته های آینده موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا می شود.
به گزارش میلکان،  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در اولین جلسه ستاد کرونای استان در سال جدید گفت:  دورهمی ها در ایام نوروز موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در هفته های آینده خواهد شد و این نگران کننده است.
دکتر قباد محمدی بیان داشت: تمامی مطالعات علمی نشان می دهد که دز سوم واکسن کرونا مرگ و میر را به شدت کاهش می دهد و باید تلاش کنیم که همه افراد جامعه دز سوم واکسن را دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه️ در هفته گذشته روند بستریهای کرونا کاهش پیدا کرده و به تعداد ۱۲۰ نفر در کل بیمارستانهای استان رسیده است خاطرنشان ساخت:️ از تعداد ۱۲۰ نفر بستری ۷۰ نفر در بخش مراقبتهای ویژه هستند واین نشان می دهد که آمار مرگ و میر به این زودی کاهش نمی یابد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد:️ خوشبختانه درحال حاضر شهر قرمزی در استان وجود ندارد و از ۱۴ شهرستان ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان در وضعیت زرد هستند.
وی ضمن قدردانی️ از زحمات تمامی حوزه های مختلف ، که با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشتند ابراز امیدواری کرد که، روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.