• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
استاندار کرمانشاه:

نوآوری‌های خوبی برای معرفی کرمانشاه انجام شده است

  • کد خبر : 36876
  • 24 بهمن 1402 - 11:09
نوآوری‌های خوبی برای معرفی کرمانشاه انجام شده است

استاندار کرمانشاه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: کرمانشاه قطب گردشگری غرب کشور است همه دستگاه‌های استان باید پای کار توسعه گردشگری کرمانشاه باشند. به گزارش میلکان؛ محمد طیب صحرایی در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: غرفه استان […]

استاندار کرمانشاه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: کرمانشاه قطب گردشگری غرب کشور است همه دستگاه‌های استان باید پای کار توسعه گردشگری کرمانشاه باشند.

به گزارش میلکان؛ محمد طیب صحرایی در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: غرفه استان کرمانشاه با پیگیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی به خوبی آماده شده و پذیرای مهمانان است.

استاندار کرمانشاه افزود: نوآوری‌های خوبی در استان انجام شده که در این نمایشگاه ارائه شده است که جای تقدیر دارد .

وی ادامه داد: به لحاظ محتوایی نیز کارهای خوبی در حال انجام شدن است که از جمله آن‌ها توجه به گردشگری دفاع مقدس است.

صحرایی با بیان اینکه ابعاد مختلف جاذبه‌های گردشگری استان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: جای بسیاری از توانمندی‌ها و جذابیت‌های استان هنوز خالی است که به سطح مشارکت ادارات و نهادهای مرتبط با این حوزه باز می‌گردد.

مقام عالی استان با تاکید بر ضرورت مشارکت سایر دستگاه‌ها در توسعه گردشگری استان، گفت: امیدواریم با هم افزایی و جدیت بیشتر ادارات استان و همچنین مجموعه‌های بخش خصوصی این نمایشگاه روز به روز به عرصه بهتر و پربارتری برای معرفی توانمندی‌ها و جذابیت‌های استان کرمانشاه تبدیل شود.

استاندار کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در عرصه گردشگری ده‌ها برابر چیزی که تا کنون معرفی و مورد استفاده قرار گرفته شده است، جای کار دارد و هرکدام از آن عرصه‌های علاوه بر ایجاد جذابیت برای ورود گردشگر  به استان کرمانشاه، می‌توانند فرصت‌های شغلی مفید، مولد و پایدار بسیار زیادی را ایجاد کند.

وی تصریح کرد: ما بر روی این زمینه بیشتر تلاش خواهیم کرد و با تمرکز بیشتر در سال‌های آینده این نمایشگاه آوردگاه بهتر و توانمندتری برای گردشگری استان کرمانشاه باشد.

غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.