• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
2

نشست هم اندیشی مباحث زیست محیطی در فرمانداری دالاهو

  • کد خبر : 23880
  • 07 فروردین 1401 - 19:45
نشست هم اندیشی مباحث زیست محیطی در فرمانداری دالاهو

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در شهرستان دالاهو و دیدار با فرماندار این شهرستان، بر حفظ محیط زیست و راهکارهایی بمنظور نیل به توسعه پایدار گفتگو و تأکید کرد. به گزارش میلکان ، احد جلیلیان سرپرست اداره کل به همراه جمعی از مسئولان محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در […]

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در شهرستان دالاهو و دیدار با فرماندار این شهرستان، بر حفظ محیط زیست و راهکارهایی بمنظور نیل به توسعه پایدار گفتگو و تأکید کرد.
به گزارش میلکان ، احد جلیلیان سرپرست اداره کل به همراه جمعی از مسئولان محیط زیست استان کرمانشاه با حضور در شهرستان دالاهو با کیومرث جلیلیان فرماندار دالاهو دیدار و گفتگو کرد.

جلیلیان در این نشست ضمن تبریک سال نو به ایشان و مردم فهیم و طبیعت دوست شهرستان دالاهو گفت: شهرستان دالاهو یکی از زیستگاه های مهم و غنی گونه های گیاهی و حیات وحش در استان است.

وی افزود: به لطف خدا و تلاش محیط بانان و همراهی و حس طبیعت دوستی مردم فهیم شهرستان، گونه های متنوع حیات وحش در زیستگاه های طبیعی این شهرستان جمعیتی روبه افزایش داشته است.

جلیلیان تصریح کرد: بر اساس اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حفاظت از محیط زیست یک وظیفه شرعی و ملی است که مردم این شهرستان در تحقق این دستورالعمل به خوبی به وظایف خود در قبال حفاظت از انفال طبیعی و خدادادی عمل کرده اند.

این مقام مسئول خواستار توجه ویژه فرماندار در خصوص مساعدت در اجرای برنامه های فرهنگسازی و آموزش های محیط زیستی در شهرستان شد.

وی در ادامه نیز به حضور سبز سمن های مردم نهاد محیط زیستی در این شهرستان اشاره ای کرد و گفت: تلاش سمن های مردم نهاد محیط زیستی در این شهرستان به منظور حفاظت از جنگل های بلوط زاگرس و تلاش آنان برای احیاء درختان بلوط منطقه قابل تقدیر است.

در ادامه کیومرث جلیلیان فرماندار شهرستان دالاهو حفاظت از محیط زیست را یکی از برنامه های مهم خود در شهرستان بیان کرد و افزود: همه ما در قبال حفاظت از محیط زیست و گونه های گیاهی و جانوری مسئولیم.

وی گفت: داشتن محیط زیستی سالم و عاری از هر گونه زباله موجب نشاط مردم آن منطقه و پیدایش جلوه ها و سیمای زیبای طبیعت آن منطقه خواهد شد.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: توجه به محیط زیست و مسائل مرتبط با آن، توسعه شهری را به دنبال خواهد داشت و یقیناً با توجه به گونه های ارزشمند گیاهی و جانوری شهرستان دالاهو در جهت حفاظت از این زیستگاه ها و انفال خدادادی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

کیومرث جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: به یقین با همراهی مردم در راستای نیل به اهداف توسعه پایدار تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از این امانت الهی بخوبی نگهداری و آن را سالم به نسل های بعدی تحویل دهیم.

در پایان این نشست، احد جلیلیان با حضور در اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دالاهو، ضمن دیدار و قدردانی از تلاش های شبانه روزی محیط بانان این اداره در نخستین روزهای سال جدید و آرزوی موفقیت برای آنان، بر حفاظت بیشتر از عرصه های طبیعی شهرستان تأکید کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.