• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2
رییس اتاق اصناف کرمانشاه

مهمترین مقوله برای بازاریان امنیت است

  • کد خبر : 26871
  • 01 تیر 1401 - 13:51
مهمترین مقوله برای بازاریان امنیت است

رییس اتاق اصناف کرمانشاه درمراسم روز ملی اصناف ضمن تقدیر از استاندارو سایر اعضای شورای تأمین جهت برقراری امنیت دربازارگفت:ارزشمندترین مقوله برای بازاریان بحث امنیت است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی استاندار و سایر اعضای شورای تأمین این مهم برای بازاریان به دست آمده است. به گزارش خبرنگارمیلکان؛ رضاساسانی با اشاره به مشکل ریزگردها […]

رییس اتاق اصناف کرمانشاه درمراسم روز ملی اصناف ضمن تقدیر از استاندارو سایر اعضای شورای تأمین جهت برقراری امنیت دربازارگفت:ارزشمندترین مقوله برای بازاریان بحث امنیت است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی استاندار و سایر اعضای شورای تأمین این مهم برای بازاریان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگارمیلکان؛ رضاساسانی با اشاره به مشکل ریزگردها و تأثیرآن برزندگی اقتصادی مردم گفت:بازارکرمانشاه دو سال با ویروس منحوس کرونا درگیر بود اما آن، مشکلی کشوری بود که همه به نوعی با آن درگیربودند اما پدیده گردو غبار کرمانشاه و چند شهر را درگیرکرده و به نوعی زندگی مردم را فلج کرده است.

وی افزود:زمزمه خبرخوش سفر ریاست جمهور به استان کرمانشاه به گوش می رسد بنابراین از استاندارمحترم تقاضامندیم با توجه به روحیه جهادی آیت الله رییسی جهت ریزگردها ،مشوق های مالیاتی برای بازارکرمانشاه  درنظربگیرند.

ساسانی تصریح کرد:با توجه به مشکلات ارز۴۲۰۰و برنامه های مدون جناب رییسی،درجلساتی که با بازاریان داشتیم افق های روشنی برای بریدن دست دلالان اقتصادی به نظرمی رسد.

وی یکی از افتخارات خود را خدمت به بازاریان دانست و بیان داشت:مطمئنا تا جایی که بتوانم یاریگر دولت جناب رییسی خواهم بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.