• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
منطقه آزاد تجاري قصرشيرين در شوراي عالي مناطق آزاد تصویب شد

منطقه آزاد قصرشیرین در راه پاستور

  • کد خبر : 261
  • 24 مهر 1395 - 10:13

سرویس اقتصادی – استاندار كرمانشاه گفت: طرح ايجاد منطقه آزاد تجاري در قصرشيرين پس از تصويب در دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد، اوايل هفته گذشته در شوراي عالي مناطق آزاد كشور نيز مورد تصويب قرار گرفت و جهت تأييد در نشست هيئت دولت به دبيرخانه اين هيئت ارايه گرديد. به گزارش میلکان آنلاین، به نقل […]

سرویس اقتصادی – استاندار كرمانشاه گفت: طرح ايجاد منطقه آزاد تجاري در قصرشيرين پس از تصويب در دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد، اوايل هفته گذشته در شوراي عالي مناطق آزاد كشور نيز مورد تصويب قرار گرفت و جهت تأييد در نشست هيئت دولت به دبيرخانه اين هيئت ارايه گرديد.

به گزارش میلکان آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری ، اسدالله رازانی صبح امروز در نشست شوراي برنامه ريزي استان اظهار داشت: جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری در اولین روز از هفته اي كه گذشت برگزار گرديد و در اين نشست موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری در قصرشیرین از جمله مواردي بود كه مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار كرمانشاه افزود: این شورا بر اساس قانون اساسی یک کارگروه اختصاصي است که از طرف هیئت وزیران تشكيل مي شود و در زمينه ايجاد مناطق آزاد تجاری تصميم گيري مي كند و طرح هاي مربوطه قبل از ارایه به هیئت وزیران در اين شورا مورد بررسی كارشناسي قرار مي گيرد.

اين مدير ارشد عنوان كرد: با توجه به وعده ای كه رئيس جمهور محترم در سفر اخير به كرمانشاه در زمينه تصويب منطقه آزاد تجاري مطرح كردند اين موضوع با جديت در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد كشور طرح شد و در کارگروه تخصصی این مجموعه مورد بررسي قرار گرفت.

وي ادامه داد: مديريت ارشد استان طي اين مدت جلسات متعددي در اين زمينه برگزار كرد و نهايتاً موافقت دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد به معاون اول رئيس جمهور ارسال و درخواست ارايه طرح در شوراي عالي مناطق آزاد ارايه گرديد.

دكتر رازاني گفت: اين طرح در ابتدای هفته گذشته در شورای عالی مناطق آزاد مطرح گرديد و پس از بحث و بررسي  مورد تایید قرار گرفت و براي تاييد  در هيئت دولت به دبيرخانه اين مجموعه ارسال شد.

استاندار كرمانشاه اضافه كرد: طبق روال معمول اين طرح دو هفته پس از تأیید در هیئت دولت جهت تایید نهایی مطرح می شود.

اين مدير ارشد استان در ادامه از نظر مساعد هئيت دولت در اين زمينه خبر داد و گفت: دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در نشست شورای عالی مناطق آزاد عنوان کردند با توجه به وعده رییس جمهور در زمینه تصويب اين طرح،  نظر مساعد هیئت دولت نیز اخذ خواهد شد.

وي در ادامه اظهار داشت: پس از طي تصويب طرح توسط هيئت دولت، اين طرح همراه با ديگر مناطق پيشنهاد شده برای تایید نهایی به مجلس شوراي اسلامي ارایه مي شود.

استاندار كرمانشاه در پايان اظهار اميدواري كرد با تصویب ايجاد منطقه آزاد تجاري در قصرشيرين شاهد فصل جدیدی از رونق تجارت، تولید و سرمايه گذاري در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.