• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
با حضور استاندار استان کرمانشاه

معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه تجلیل شدند

  • کد خبر : 35159
  • 14 اردیبهشت 1402 - 11:16
معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه تجلیل شدند

از معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه طی مراسمی با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، مسئولان آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و پیشکسوتان در سرسرای شهدای دولت استانداری تجلیل شد. به گزارش میلکان، محمد طیب صحرایی شامگاه روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه، به نقش معلمان در الگوسازی، […]

از معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه طی مراسمی با حضور محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه، مسئولان آموزش و پرورش استان، فرهنگیان و پیشکسوتان در سرسرای شهدای دولت استانداری تجلیل شد.

به گزارش میلکان، محمد طیب صحرایی شامگاه روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برگزیده استان کرمانشاه، به نقش معلمان در الگوسازی، مسیر دهی و تعیین سرنوشت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: بعضی وقت‌ها دانش‌آموزی با یک حرف و جمله معلم مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود، به همین خاطر معلمان در زندگی دانش‌آموزان تاثیر به‌سزایی دارند.

وی در ادامه از معلمان و جامعه فرهنگی استان کرمانشاه خواست افق‌های بلند و هدف‌های بزرگ به دانش‌آموزان نشان دهند؛ زیرا با داشتن هدف بزرگ است که انسان‌های بزرگ در جامعه و استان پرورش پیدا می‌کنند .

صحرایی هم‌چنین خواستار معرفی الگوهای نخبه و سرآمد بین‌المللی و جهانی استان به دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف؛ از نظر علمی مانند پروفسور شمسی پور، عالم دینی مانند آیت الله نجومی، رشادت و شجاعت مانند سردار سید سعید جعفری، پزشکی مانند دکتر محمد کرمانشاهی و در دیگر عرصه ها در راستای بالا بردن اعتماد به نفس آن‌ها شد، زیرا وقتی بدانند در کرمانشاه نیز می‌توان مانند این بزرگواران بزرگ و نامی شد، آن‌ها نیز الگو می‌گیرند.

استاندار کرمانشاه نقش و جایگاه فرهنگیان را در ترویج فرهنگ کار و تلاش استان پر رنگ دانست، گفت: کرمانشاه در کنار مشکلات و مسائل عدیده‌ای که دارد دارای ظرفیت‌های فراوانی برای رشد اقتصادی مانند اقلیم مناسب، اراضی کشاورزی خوب، ظرفیت گردشگری مناسب، موقعیت مرز و دیگر ظرفیت‌ها مانند ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که اگر روی فرهنگ بیشتر کار شود می‌توانیم استان بهتر و مطلوب‌تری بسازیم.

صحرایی هم‌چنین به نقش تاریخی معلمان و جامعه فرهنگی در حرکت تمدن سازی نوین اسلامی اشاره کرد و اظهارکرد: هیچ چیزی در بلند مدت به اندازه نظام تعلیم و تربیت در پیشرفت و توسعه و حرکت ما به طرف جامعه طیبه تاثیرگذار نیست.

این مقام مسئول در بخش دیگر از سخنان خود؛ به تامین زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: اکنون بیش از ۱۰۰ درصد زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن ملی در کرمانشاه فراهم شده است.

صحرایی همچنین از ساخت یک اردوگاه دانش‌آموزی بین المللی از محل طرح مولدسازی در آموزش و پرورش در استان کرمانشاه خبر داد.

استاندار یادآورشد: مسیر پر فراز و نشیب پیشرفت کشور با توجه به آموزش و پرورش و معلمان محقق خواهد شد.

گفتنی است در پایان از معلمان نمونه و برگزیده، پیشکسوتان فرهنگی و خانواده‌های شهدای فرهنگی استان کرمانشاه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35159
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه
  • 74 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.