• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

معترضان به دهک‌بندی اعتراض خود را در سامانه جامع رفاه ایرانیان ثبت کنند

  • کد خبر : 25228
  • 25 اردیبهشت 1401 - 11:43
معترضان به دهک‌بندی اعتراض خود را در سامانه جامع رفاه ایرانیان ثبت کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: افرادی که به هر نحو به دهک‌بندی خود معترض هستند، می‌توانند از طریق سامانه جامع “رفاه ایرانیان” در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و در صورت تایید اطلاعات اعلامی؛ یارانه آنها جبران خواهد شد. به گزارش  میلکان به نقل از […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: افرادی که به هر نحو به دهک‌بندی خود معترض هستند، می‌توانند از طریق سامانه جامع “رفاه ایرانیان” در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و در صورت تایید اطلاعات اعلامی؛ یارانه آنها جبران خواهد شد.
به گزارش  میلکان به نقل از ایرنا؛«مختار احمدی»  افزود: افراد می توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.
وی همچنین گفت: مرکز تماس ۶۳۶۹ و تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۶۳۶۹ در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار سامانه “حمایت” آماده پاسخ به دغدغه های مردم است.

اعتراض به یارانه ها از طریق سامانه “مردم” قابل پیگیری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین گفت: اعتراض به یارانه نیز از طریق سامانه “مردم” این وزارتخانه قابل پیگیری است.

احمدی تاکید کرد: برای پیگیری موضوع یارانه؛ نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و موضوع صرفا از طریق سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد قابل پیگیری است.

وی طرح توزیع عادلانه یارانه ها را در راستای کمک به پویایی اقتصاد کشور، مردمی سازی و عدالت در پرداخت یارانه دانست و گفت: دولت پس از نظرخواهی از نخبگان و کارشناسان حوزه اقتصاد کشور این سیاست را اتخاذ کرده است.

این مقام مسئول همچنین ملاک پرداخت یارانه را زیر پوشش بودن نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و دیگر نهادها ندانست و گفت: صرفا قرار گیری در دهک دهم منجر به حذف یارانه می‌شود.

احمدی با تأکید بر اینکه همشهریان در صورتی که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال ۱۳۸۹ یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند، یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال ۱۳۹۳ مشمول یارانه مذکور نبوده‌اند و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستند، می توانند طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت تأیید درخواست، یارانه کمک معیشتی جدید از ابتدای اجرای برنامه محاسبه و به خانوار تعلق خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25228
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 135 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.