• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2
شهردار کرمانشاه :

معبر جدید کیهانشهر ترافیک میدان شهدا و آزادی کرمانشاه را کاهش می‌دهد

  • کد خبر : 23813
  • 06 فروردین 1401 - 17:51
معبر جدید کیهانشهر ترافیک میدان شهدا و آزادی کرمانشاه را کاهش می‌دهد

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه احداث معبر جدید کیهانشهر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود، گفت: این معبر بار ترافیکی غرب به شرق، میدان شهدا و میدان آزادی کرمانشاه را کاهش می‌دهد. به گزارش میلکان، «دکتر نادر نوروزی»  در آیین نام گذاری معبر جدید شهرک کیهانشهر که […]

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه احداث معبر جدید کیهانشهر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود، گفت: این معبر بار ترافیکی غرب به شرق، میدان شهدا و میدان آزادی کرمانشاه را کاهش می‌دهد.

به گزارش میلکان، «دکتر نادر نوروزی»  در آیین نام گذاری معبر جدید شهرک کیهانشهر که با نام سردار شهید ” ابوالفضل سرابیان ” (فرمانده کرمانشاهی و از هم رزمان حاج قاسم سلیمانی) برگزار شد، افزود: طول این معبر سه کیلومتر است که یک و نیم سال پیش کلنگ زنی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جدید تمام توان خود را برای اتمام و تکمیل این پروژه به کار می‌گیریم، گفت: اهالی این منطقه مطالبات دیگری چون آب، دفع پسماندها و ناوگان حمل و نقل عمومی دارند که تکمیل این پروژه مزایای خوبی برای مردم ایجاد می‌کند، رونق اقتصادی را به دنبال دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات آنها برطرف می گردد.

شهردار کرمانشاه در خصوص نامگذاری این معبر هم گفت: شهدا بزرگترین عطیه الهی هستند که جانشان را در راه خدا نثار کردند و شهید سرابیان هم از خانواده های متدین و ریشه دار کرمانشاهی است که جان خود را در راه نظام، انقلاب و ولایت تقدیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.