• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

مصوبات شیرین است نجنبید تلخ می‌شود

  • کد خبر : 28374
  • 01 مرداد 1401 - 9:36
مصوبات شیرین است نجنبید تلخ می‌شود

یادداشت : عبدالله مرادی سفر هیات دولت به استان کرمانشاه برخلاف سفر دیگر روسای جمهور با کمترین افتتاح و کلنگ زنی انجام شد . ماه‌های پایانی دولت دوازدهم هرآنچه پروژه بود حتی اگر ناقص افتتاح شد. دولت سیزدهم با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تصمیم دارد تا کمترین کلنگ شروع عملیات اجرایی را به زمین […]

یادداشت : عبدالله مرادی

سفر هیات دولت به استان کرمانشاه برخلاف سفر دیگر روسای جمهور با کمترین افتتاح و کلنگ زنی انجام شد .
ماه‌های پایانی دولت دوازدهم هرآنچه پروژه بود حتی اگر ناقص افتتاح شد.
دولت سیزدهم با هدف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تصمیم دارد تا کمترین کلنگ شروع عملیات اجرایی را به زمین بزند شاید بتواند پروژه های خاک خورده را به سرانجام برساند.
دستاورد دولت در این سفر حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است .این مصوبات به مثابه لیمو شیرین برش‌خورده می ماند اگر دیر بجنبیم تلخ می‌شود.
بخش قابل توجهی از این مصوبات به اعطای تسهیلات و حمایت های مالی و اقتصادی اختصاص پیدا کرده است که اگر نظارت دقیقی بر توزیع و تخصیص آن نشود جز هدر رفت منابع، ایجاد نقدینگی و افزایش تورم دستاوردی نخواهد داشت.
تجربه نشان داده است که شیرینی و حلاوت این چنین مصوبات نه به تصویب آن، بلکه به اجرای کامل آن در زمان و موعد مقرر است. مصوبات مهم و اساسی سفر سال ۸۵ احمدی نژاد به کرمانشاه هنوز اجرایی نشده است مصوباتی که برای آن زمان معنی داشت و در نظر گرفته شده بود، حالا پس از گذشت ۱۵ سال و نیم هنوز خواسته های طراز اول کرمانشاه هستند.
چند روز قبل از سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه امیری مقدم استاندار کرمانشاه وقتی در خصوص مصوبات سفر و خواسته های کرمانشاه از دولت سخن می‌گفت با صحبت‌های مهندس غفوری استاندار سال‌های اول دولت احمدی‌نژاد تفاوت چندانی نداشت.
طی این سالها مدیریت ضعیف و بی توجهی دولت ها به استان کرمانشاه موجب شد که نه تنها مرکزیت غرب کشور را از دست بدهد بلکه به عنوان یکی از منزوی ترین و راکدترین استان‌های کشور از لحاظ توسعه یافتگی معرفی شود.
حالا اگر می خواهید شیرینی این مصوبات به مردم کرمانشاه بچسبد باید طبق برنامه مشخص با زمان بندی مصوبات را اجرایی کنید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.