• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا استان تشریح کرد:

مدیریت منابع آبی، بدون فرهنگ سازی امکان پذیر نیست

  • کد خبر : 26825
  • 31 خرداد 1401 - 16:11
مدیریت منابع آبی، بدون فرهنگ سازی امکان پذیر نیست

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري کرمانشاه گفت: کرمانشاه از منابع آبی مناسبی برخوردار است ولی مدیریت این منابع آبی، بدون فرهنگ سازی و همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست. به گزارش میلکان؛ دکتر منوچهر فخری در نشست آیین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه که با حضور معاون شرکت مهندسی […]

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري کرمانشاه گفت: کرمانشاه از منابع آبی مناسبی برخوردار است ولی مدیریت این منابع آبی، بدون فرهنگ سازی و همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست.

به گزارش میلکان؛ دکتر منوچهر فخری در نشست آیین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه که با حضور معاون شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد؛ عنوان کرد: کشور ایران وارد یک چالش خشکسالی ۳۰ ساله شده است و هر چند ۱۰ سال از این چالش را پشت سر گذاشته ایم ولی برای گذر از این بحران نیازمند برنامه ریزی مناسب در زمینه مدیریت منابع آبی موجود و همراهی مردم هستیم.

منوچهر فخری در بخش دیگری از سخنرانی خود در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل آبفا استان گفت: از همان روزهای ابتدایی ورود استاندار محترم کرمانشاه به استان، با دستور  ایشان قرارگاه تنش آبی در حوزه عمرانی تشکیل شد و طی این مدت کارهای بسیار خوبی به ویژه در حوزه تامین آب شرب شهر کرمانشاه صورت گرفت.

دکتر فخری ادامه داد: طی این مدت طرح رفع نقص خط انتقال سد گاوشان به کلانشهر کرمانشاه با کمک تیم‌های عملیاتی ۵ استان دیگر، رفع شد و  همچنین با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان، خط اضطراری هم به بهره‌برداری رسید و کمک خواهد کرد شهروندان کرمانشاهی در زمینه آب شرب با مشکلات کمتری روبرو باشند.

وی به تلاش های صورت گرفته در حوزه آبفا در زمینه کاهش تنش های آبی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، چندین چاه جدید در سطح شهر حفر شد و همچنین چاه‌های در اختیار ادارات هم به شبکه وصل شد و با مجموع این اقدامات شاهد وضعیت بهتری در این زمینه هستیم.

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري خاطرنشان کرد: این پروژه با اجرای خطوط بین مخازن تکمیل می‌شود تا در آینده گرفتار مشکل نشویم.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه از منابع آبی مناسبی برخوردار است در ادامه تاکید کرد: مدیریت این منابع آبی بدون همراهی مردم در زمینه صرفه‌جویی در مصرف، امکان پذیر نیست و همراهی و همدلی مردم نیازمند فرهنگ سازی است.

دکتر فخری در ادامه از خدمات مهندس کاکاوند، مدیرعامل پیشین آبفای استان در طول دوران مدیریتش تقدیر کرد و گفت: دکتر داودی مدیرعامل جدید هم از بدنه این مجموعه و از مدیران دارای دانش است و می‌تواند خدمات ماندگاری در این حوزه انجام دهد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.