• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5
مدیرعامل شرکت توانیر در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

مدیریت مصرف برق باید کمترین تبعات را برای بخش صنعت داشته باشد

  • کد خبر : 23406
  • 16 اسفند 1400 - 21:22
مدیریت مصرف برق باید کمترین تبعات را برای بخش صنعت داشته باشد

  مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به کمبودها و ناترازی هایی که امسال در خدمات رسانی ایجاد شد گفت: این قضیه از آن جهت حائز اهمیت است که خدشه‌ای به بحث تولید و شهرکهای صنعتی ایجاد شده است. سالیان سال بود که صنعت برق این چنین محدودیتی را تجربه نکرده بود وقتی چنین صنعتی با […]

 

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به کمبودها و ناترازی هایی که امسال در خدمات رسانی ایجاد شد گفت: این قضیه از آن جهت حائز اهمیت است که خدشه‌ای به بحث تولید و شهرکهای صنعتی ایجاد شده است. سالیان سال بود که صنعت برق این چنین محدودیتی را تجربه نکرده بود وقتی چنین صنعتی با چنین قدرتی رکوردهای عالی از خود به جای می گذارد و همواره مقامات و مسئولین به عنوان حامیان و ناظرین درباره ما قضاوت می کردنداین اتفاق و محدودیت هایی که برای واحد های صنعتی ایجاد شد برایش گران تمام شد، اما برنامه ریزی هایی پیش بینی شده که این محدودیت ها رفع شود.

به گزارش خبرنگار میلکان، مهندس آرش كردي در آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه که به صورت آنلاین با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر و معاونین این شرکت برگزار شد تقاضا و مصرف را نقطه ثقل اقدامات شرکت برق دانست و گفت: امیدی که به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق می‌رود بسیار بالاتر از بخش‌های دیگر است ما ظرفیت های احصا نشده و مفقود مانده ای را که در بخش مدیریت مصرف داشتیم را باید احیا کنیم. ما اگر زمانی دچار مشکل شویم نباید بخش صنعت را دچار مخاطره کنیم چون صنعت، مولد و پیشران توسعه است، باید مدیریت مصرف را از جایی شروع کنیم که هوشمند باشد، کمترین تبعات را برای بخش تولید داشته باشد و به نحوی برنامه ریزی شده باشد که اگر خدماتی دچار نقصان شد،نقصان بزرگی برای مشترکین ایجاد نکند مابه این می‌گوییم مدیریت هوشمند.

مدیرعامل شرکت توانیر خاطرنشان کرد:از ابتدای ۱۴۰۰ مجلس قانونی را مصوب کرده است با توجه به تنگناهایی که ایجاد شده بود ردیف هایی را به صورت قطعی ابلاغ کرد صنعت برق کشور ۴۰ درصد و سایر شهرکها ۶۰درصد این اعتبارات را پرداخت کنند . ما این قول را می دهیم که ۴۰ درصد را تامین کنیم و الگوهای محققی بین شرکت‌های برق منطقه ای و توزیع برق باشهرک های صنعتی داریم .در سال جاری بیش از ۱۰ موافقتنامه برای احداث در شهرک صنعتی فقط در تهران منعقد شده که به شکل موفق عملیات اجرایی و تخصیص تسهیلات آنها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت اساسی که بتواند اشتغال ایجاد کند و این رکورد نامناسب را که در کرمانشاه ثبت شده  جابجا کنیم آن است که شرکت های صنعتی را پوشش دهیم ضمن اینکه هر آنچه زیرساخت در شهرک های صنعتی انجام می‌شود مربوط به زیرساخت صنعت برق است.

مهندس کردی با تاکید بر اینکه منابع زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس را تا پایان سال تامین خواهیم کرد گفت: در خصوص صادرات برق بخشی از نیروگاه سنندج به استان کرمانشاه و سپس عراق انتقال خواهد شد به این ترتیب ظرفیت انتقال برق ما به سمت عراق ۳۰۰ تا ۴۰۰ مگاوات  افزایش می یابد. ما این کار را به این نیت انجام می‌دهیم که در سال‌های آتی از این افزایش ها به صادرات  استان بهره برسانیم.

وی یادآورشد: صنعت برق در استان کرمانشاه ریشه‌دار و شرکت‌هایی که از برق منطقه خارج می‌شوند دارای سابقه هستند بنابراین انتظار می رود که  هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد تا ما شرمنده مردم نشویم.

مدیرعامل شرکت توانیر بیان داشت :کرمانشاه برای ما یادآور خاطره خدمت و خدمت‌رسانی در عرصه برق است، در حادثه زلزله تلخ سال ۹۶ دوستانی که در کرمانشاه حضور داشتند شعارشان این بود؛ دستگاهی که خدماتش را در کوتاه‌ترین زمان به ۱۰۰ درصد می‌رساند باید صنعت برق باشد.در مناطق زلزله‌زده ما شاهد زحمات شبانه‌روزی همکاران در شرکت برق کرمانشاه و خدمات صادقانه آنها بودیم.

وی به همکاران خود در عرصه برق یادآوری کرد: خدمتگزاری فرصت مغتنمی است برای آنکه بتوانیم برای جامعه مفید باشیم، اگر به فرصت خدمتگزاری با این دید نگاه کنیم آن وقت است که خستگی در ما اثر ندارد و تحمل ناملایمات برای ما آسان تر خواهد بود‌‌. مهندس گردی تصریح کرد: شاخص ارائه خدمات در صنعت برق از قبل مشخص شده است، علاوه بر معاونت در سایر بخش های نظارتی و در استانداری ها تدوین شده است باید اینگونه باشد که هر مدیری برمسند خدمتگزاری آمد روز اول مشخص کند با چه تحول، رشد، برنامه و اولویت گذاری می خواهد این شاخص ها را ایجاد کند تا در روزی که تکریم شد وضعیت تحویل دادن کارش باروز اول قابل مقایسه باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.