• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
استاندار در دیدار معاون سینمایی وزیر ارشاد:

كرمانشاه براي برگزاري جشنوارهاي مختلف هنری آماده است

  • کد خبر : 26959
  • 02 تیر 1401 - 11:46
كرمانشاه براي برگزاري جشنوارهاي مختلف هنری آماده است

استاندار كرمانشاه با بیان اینکه استان براي برگزاري جشنوارهاي مختلف هنری آماده است، گفت: مردم استان در طول ۸ سال دفاع مقدس دچار آسيب هاي مختلفي شدند و ما بايد تلاش كنيم تا با برنامه هاي هنری، شادي بخش و نشاط آور اين رنج ها و آسيب ها را از جامعه استان بزدائيم. به گزارش […]

استاندار كرمانشاه با بیان اینکه استان براي برگزاري جشنوارهاي مختلف هنری آماده است، گفت: مردم استان در طول ۸ سال دفاع مقدس دچار آسيب هاي مختلفي شدند و ما بايد تلاش كنيم تا با برنامه هاي هنری، شادي بخش و نشاط آور اين رنج ها و آسيب ها را از جامعه استان بزدائيم.

به گزارش میلکان؛ ” بهمن اميري مقدم استاندار كرمانشاه در ديدار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبري از استان كرمانشاه به عنوان سينه ستبر و چهره زيباي ايران اسلامي نام بردند كه ما وظيفه داريم تلاش كنيم تا اين چهره زيباي ايران اسلامي هر روز بيشتر خود را نمايان سازد.

وي با اشاره به حضور مستقيم استان در طول ۸ سال دفاع مقدس ادامه داد: هيچ استاني مانند كرمانشاه در جنگ تحميلي حضور مستقيم نداشت زيرا از يكسو فرزندان مردم در جنگ حضور داشتند و از سوي ديگر خود مردم استان پشت جبهه ها، ياري رسان و كمك حال رزمندگان اسلام بودند.

وي با بيان اينكه جنگ از كرمانشاه آغاز و در همين استان خاتمه يافت، تصريح كرد: استان كرمانشاه بواسطه حضور مستقيم در جنگ تحميلي استان زجر كشيده اي است و همين موضوع باعث هدر رفتن بسياري از فرصت ها براي توسعه و آباداني كرمانشاه شده كه همه بايد براي جبران اين عقب ماندگي ها تلاش خود را مضاعف كنيم.

مقام عالي استان به مقاومت مردم شهرهاي استان در برابر هجوم دشمن اشاره كرد و گفت: اين مقاومت در كشور مثال زدني است بطوريكه دومين شهر مقاوم كشور به شهر گيلانغرب اختصاص دارد و مردم اين استان مانع از پيشروي و اجراي برنامه طراحي شده دشمن بعث در طول ۸ سال جنگ از جمله عمليات مرصاد شدند.

استاندار كرمانشاه افزود: متاسفانه جنگ تحميلي باعث شد كه بسياري از زيرساخت هاي توسعه اي و اشتغالزايي براي استان از بين برود و از سوي ديگر در طول ۸ سال هيچ نوع سرمايه گذاري در استان انجام نشود.

نماينده عالي دولت در استان اظهار داشت: اين استان عليرغم زخم هاي وارد شده در جنگ تحميلي داراي بسياري از ظرفيت هاي بسيار خوب در بخش هاي مختلف است كه با توجه ويژه مي توان اين ظرفيت ها و پتانسيل ها را براي توسعه و عمران كرمانشاه بكار گرفت.

وي تصريح كرد: با توجه به زخم ها و آسيب هاي باقي مانده در طول ۸ سال جنگ تحميلي، مردم اين استان نيازمند توجه ويژه براي اجراي برنامه هاي نشاط آور و شادي بخش هستند و ما در استان آمادگي لازم را براي برگزاري جشنوارهاي مختلف كشوري داريم و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي خواهيم كه در اجراي اين جشنواره ها كرمانشاه را انتخاب كنند.

اميري مقدم عنوان كرد: هر چقدر كه براي رفع مشكلات مردم استان تلاش كنيم تنها گوشه اي از زحمات و تلاش هاي آنها را مي توانيم، جبران كنيم و اين مردم استحقاق زيادي براي داشتن استان زيبا و با نشاطي دارند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26959
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 214 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.