كارگاه آموزشي كاربران محتوايي سامانه 111 در خصوص پاسخگويي به مطالبات مردم شريف و ولايت مدار استان كرمانشاه در سفر رياست محترم جمهوري برگزار شد.
به گزارش میلکان؛ حجت الاسلام و المسلمين عزيزي مديركل دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداري در اين مراسم كه با حضور مديركل دفتر فناوري و اطلاعات استانداري در سالن شهداي دولت برگزار شد، اظهار داشت: در نظام جمهوري اسلامي خدمت به مردم بسيار ارزشمند و بامنزلت است و همگي بايد تلاش كنيم كه ضمن تكريم ارباب رجوع، كار مردم را در سريعترين زمان ممكن انجام دهيم.
وي تصريح كرد: با توجه به نزديكي سفر رئيس جمهور محترم به استان، طي نامه اي از ادارات و دستگاه هاي اجرايي خواسته ايم كه همكاران خود را به عنوان كاربر سامانه 111 براي ثبت مطالبات مردمي معرفي كنند كه پس از انجام مقدمات كار، اين كارگاه آموزشي براي ارائه آموزش به كاربران تشكيل شده است.
وي تصريح كرد: از كاربران بزرگوار و دلسوز انتظار داريم نهايت تلاش و جديت خود را براي ثبت به موقع و سريع مطالبات مردم از رياست محترم جمهوري بكار گيرند زيرا حل مشكلات مردم،اجر دنيوي و اخروي را به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين عزيزي ادامه داد: با همدلي، همفكري و همكاري مي توانيم بسياري از مشكلات را حل كنيم كه در اين راستا تلاش و پيگيري كاربران اين سامانه بسيار حساس و اثرگذار خواهد بود.
در ادامه جلسه مهندس بدخشان طي توضيحاتي به ارائه آموزش براي كاربران سامانه 111 پرداخت.











