• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
استاندار کرمانشاه:

قدرت نظامی در ایران اسلامی مزین به بصیرت الهی است

  • کد خبر : 35590
  • 03 خرداد 1402 - 14:12
قدرت نظامی در ایران اسلامی مزین به بصیرت الهی است

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در ایران اسلامی، قدرت نظامی به بصیرت الهی و حرکت مجاهدانه در مسیر خدا مزین شده است. به گزارش میلکان؛ دکتر محمدطیب صحرایی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقيه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان […]

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در ایران اسلامی، قدرت نظامی به بصیرت الهی و حرکت مجاهدانه در مسیر خدا مزین شده است.

به گزارش میلکان؛ دکتر محمدطیب صحرایی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقيه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد؛ عنوان کرد: این پرچم پرافتخار ایران اسلامی به واسطه فداکاری های هزاران زن و مرد همچنان در دنیا با صلابت تمام در اهتزاز است.

 

وی عنوان کرد: در بسیاری موارد جسم‌ها و کالبدها در کارها شبیه یکدیگر هستند اما آنچه میان یک حرکت الهی و با دیگر حرکت ها تفاوت ایجاد می کند، هدف و محتوای آن است.

دکتر صحرایی عنوان کرد: در جهان بسیاری ها به امر نظامی گری مشغول هستند اما آنچه حرکت شما را مفتخر و مزین به جهاد فی سبیل اله می کند، آن نیت الهی شماست.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح مادامی که وظیفه شان را همراه با بصیرت الهی انجام دهند در مسیر جهاد در راه خدا هستند.

مقام عالی استان تصریح کرد: ما راه جهاد و شهادت را با بصیرت انتخاب می کنیم و این یک تفاوت بی بدیل میان زندگی الهی و زندگی مادی است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ایرانیان با افتخار یاد و خاطره حماسه بزرگ فتح خرمشهر را گرامی داشته اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به تعبیر زیبا و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خرمشهرها در پیش دارد و همه باید برای فتح خرمشهرهای بعدی خود را آماده کنیم.

دکتر صحرایی تاکید کرد: سرباز انقلاب هیچگاه خسته نمی شود و با قامتی استوار و اراده ای پولادین تا انتهای لشکر دشمن را هدف می گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.