• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
استاندار کرمانشاه:

فعالیت های بنیاد مستعضفان برای کمک به اشتغالزایی استان بیشتر می شود

  • کد خبر : 35735
  • 10 خرداد 1402 - 18:08
فعالیت های بنیاد مستعضفان برای کمک به اشتغالزایی استان بیشتر می شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت های بنیاد مستعضفان برای کمک به اشتغالزایی استان بیشتر از گذشته می شود، گفت: ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و افزایش تولید از برنامه های مهم و راهبردی در کرمانشاه است که این مسیر با جدیت دنبال می شود. به گزارش میلکان؛ دکتر محمد طیب صحرایی در جمع مدیران اقتصادی، […]

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت های بنیاد مستعضفان برای کمک به اشتغالزایی استان بیشتر از گذشته می شود، گفت: ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و افزایش تولید از برنامه های مهم و راهبردی در کرمانشاه است که این مسیر با جدیت دنبال می شود.

به گزارش میلکان؛ دکتر محمد طیب صحرایی در جمع مدیران اقتصادی، تولیدی و عمرانی بنیاد مستعضفان استان کرمانشاه اظهار داشت: تمام تلاش ما در استان کرمانشاه در راستای ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و افزایش تولید به منظور رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری است.

وی تصریح کرد: حتی اگر کاری پیگیری شود که دو نفر اشتغالزایی داشته باشد برای استان مغتنم است هر چند که برنامه های خوبی برای کاهش نرخ بیکاری و اشتغال جوانان استان در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت بخش های مختلف بنیاد مستعضفان در استان تصریح کرد: خوشبختانه این فعالیت ها بسیار سازنده و در کمک به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان مهم است.

دکتر صحرایی ادامه داد: بنیاد مستعضفان علاوه بر اینکه طرح های مهمی در زمینه تولید و رونق اقتصادی مانند قوطی سازی و شرکت زمزم انجام داده طرح های مهم دیگری مانند ساخت مرکز تجاری، عمران و مسکن و اقتصادی در دست اجرا دارد که باید تلاش کنیم این طرح ها به منظور تاثیرگذاری بیشتر بر اقتصاد و تولید و عمران استان هر چه سریعتر آماده بهره داری شوند.

وی بیان داشت: کرمانشاه در عین داشتن خوبی ها و ظرفیت های عالی برای پیشرفت متاسفانه در این مسیر عقب افتاده است که همه باید با ایفای نقش فعال، نسبت به رفع این مشکل و کمک به توسعه و بالندگی آن کمک کنیم.

وی به ساخت یک مجموعه بزرگ تجاری در ابتدای بلوار طاق بستان شهر کرمانشاه توسط این بنیاد اشاره و تصریح کرد: این مجموعه باید ضمن اینکه نام متناسبی با این بلوار به عنوان گلوگاه گردشگری شهر کرمانشاه داشته باشد تلاش شود تا معماری و سازه آن با آثار باستانی کرمانشاه همسو شود.

استاندار کرمانشاه گفت: این سازه بزرگ و اثرگذار می تواند نقشی مهم در متناسب سازی بلوار طاق بستان با آثار گردشگری و باستانی آن ایفا کند.

این جلسه به منظور کسب جمعبندی دقیق از اجرای پروژه ها و طرح های اقتصادی، عمرانی و تولیدی این بنیاد و بررسی مشکلات آنها به منظور طرح و پیگیری در نشستی که قرار است دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه با دکتر فتاح رئیس بنیاد مستعضفان در تهران داشته باشد، برگزار شد.

در این نشست مدیر پروژه مجتمع تجاری کرمانشاه (جنب هتل پارسیان)، مدیر شرکت عمران و مسکن بنیاد (ساخت ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر کرمانشاه)، مدیر طرح های کشاورزی بنیاد (اجرای ۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی)، مدیر کارخانه زمزم، مدیرعامل کارخانه قوطی سازی، مدیر فروش منطقه ای شرکت زمزم و مدیر بنیاد مستعضفان استان به بیان فعالیت ها و اقدامات مجموعه های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.